Roland Garros 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by bojanaBG View Post
    Lako je tebi, Nadal nikad nije krivac, uvek je Roger iako ga niko ne ocekuje u finalu
    Kako nikad nije bio krivac, pa godinama se pricalo kako El Tio priziva kisu, vrbuje organizatore, potplacuje sudije itd itd... Sad su se oko Rogera nakomili.

E cuj lik kaze Roger znao nakon Rima da ce igrati u nedelju
    OVAKO

Comment

• a otkud mi znamo da Tio nije ponovo prizvao kisu?
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Vecito neki cirkus u toku GS-a, nije ni cudo sto mi je pola ljudi aktivnih na ovom podforumu na ignore listi.

Comment

• Gi Forze je najavio mogucnost pomeranja finala za ponedeljak, jer se ocekuje jos kise u sledecim danima, naravno pomeranje i zenskih meceva, da bi svi dobili podjednaku migucnost da se odmore.
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
            Gi Forze je najavio mogucnost pomeranja finala za ponedeljak, jer se ocekuje jos kise u sledecim danima, naravno pomeranje i zenskih meceva, da bi svi dobili podjednaku migucnost da se odmore.
            E to bi bilo pravedno i ispravno za sve

Daj Boze da tako i bude!!!

Nije mi bilo ni do pisanja ovde dok ovo nisam procitala, bar uliva neku nadu.
            Last edited by Zoje; 05-06-19, 20:56.
            Ne shvataj zivot preozbiljno ionako se ziv neces izvuci!

Comment

• E sad ce da izgubi od Zvereva. smajlicrnivrangavran:

Comment

• To je samo najavljeno kao mogucnost, a sigurno ce uraditi sve da do toga ne dodje.
                Mada ako se vec znalo za danasnju prognozu, zasto nisu odigrana bar sva zenska cetvrtfinala juce....
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Evo sta je Forze rekao, sve zavisi od petka jer je sutra dobra prognoza

The delay means the women's semifinals will now be played along with the men's semifinals on Friday, if weather permits. Tournament director Guy Forget said those four matches will likely be played over three courts to ensure fairness to all players.
                  The men's semifinals would be played as scheduled on Court Philippe Chatrier, while the women's semifinals would be split between the next two biggest courts -- Court Suzanne Lenglen and Court Simonne Mathieu.
                  "We try to be fair to everyone," Forget told reporters Wednesday. "We are thinking about this option. And also why not have them play on a third court? We know that Simonne Mathieu is a court that is very successful if things were to come to worse."
                  The forecast for Paris is good for Thursday -- sunshine and temperatures of around 68 degrees -- but there is more rain in the forecast for Friday. That could also put the weekend schedule -- the women's final on Saturday and the men's final on Sunday -- at risk.
                  Rafael Nadal and Roger Federer already advanced to the semifinals with wins Tuesday, and Forget said it was almost certain that match would be the first played on Friday. That would allow the players who come through from the other half of the draw more time to recover after Thursday's matches.
                  Forget said he was still hoping for good weather, but he said a Monday final -- as happened in 2012 when Nadal and Djokovic were held over -- was possible.
                  "We saw that historically we can play men's finals on Monday," Forget said. "We remember the final between Djokovic and Nadal. We can think of the same thing for women in terms of disaster scenario.
                  "Now, to date, we have good hope for [Thursday]. The matches for tomorrow are quite important. Then the meteorologists will give their forecast for Friday, and we will decide on Friday's program, which will be extremely difficult to organize in view of what I just said. But now all doors are open, and we can adapt."

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Kakva je prognoza za petak
                    Originally posted by Casiraghi
                    Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                    Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                    Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Pa nije najbolja, nije definitivno kao danasnja, ali se ocekuje kisa

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by Mr. Wolf View Post
                        Ne secam se tacno, ali znam da od tada ne verujem.
                        Otkad sam sebe uhvatio u laži, ne verujem nikome

Comment

• Iskreno ako pobednjik gornje polovine( a samim tim i donje) ne bude odlucen u petak po meni bi morali da pomere finale za ponedeljak. Ne bi imalo smisla da igraju 4 dana zaredom...

Comment

• Originally posted by Joker View Post
                            E sad ce da izgubi od Zvereva. smajlicrnivrangavran:
                            Ne shvataj zivot preozbiljno ionako se ziv neces izvuci!

Comment

• Originally posted by 147 View Post
                              Iskreno ako pobednjik gornje polovine( a samim tim i donje) ne bude odlucen u petak po meni bi morali da pomere finale za ponedeljak. Ne bi imalo smisla da igraju 4 dana zaredom...
                              Ma recimo hipoteticki ako ostane jedan set da doigraju Novak i Thiem za subotu, a Rafa i Roger zavrsili duel onda ne bi trebalo finale biti prebaceno. Ali ako ne pocnu Novak i Thiem u petak onda nema svrhe da bi se finale igralo u nedelju, nece biti fer.
                              OVAKO

Comment

• Ja odgledah na kompu danas finale RG iz 2011-obnova gradiva.
                                Mogu reci da sam pod utiskom kako je mec potpuno drugacije mogao da se zavrsi. Rodzer fenomenalan u prvom setu sve do vodjstva od 5:2 i set lopte. Servis odlican, kao i voleji, konstantan pritisak, rano je hvatao loptu. Nije uspeo da iskoristi momentum, Nadal dobija 5 gemova u nizu i uzima prvi set. Od tog trenutka Rafa je poceo da eksploatise Fedexov bekend (do tada je kombinovao). Drugi i treci set su obojica solidno odigrali, Federer se unervozio u taj-brejku i potonuo, a treci set je manje-vise ukrao brejkom u 12. gemu. U cetvrtom je Nadal drzao intenzitet tako da Federer fizicki nije izdrzao, bio je znacajno sporiji.

Da je dobio prvi, kao sto je i trebalo, imao bi sansu definitivno. Uslovi su bili slicni ovogodisnjim, bilo je kise i tada, sto je odg. Federeru.

U odnosu na taj RG Nadal je sada sporiji, bar za pola koraka, kretanje mu nije na tom nivou, sto je i normalno. Bekend mu je znacajno bolji sada, ostrije i dublje loptice salje. Forhend je ipak malo losiji sada.

Federer je popravio bekend znacajno. U tom mecu mu je bekend sluzio da se odbrani, kad god je mogao izvlacio se na forhend i tu je gubio priliku da ubrza. Sada to nije slucaj, cesce napada tim udarcem.
                                Servis i forhend su na istom nivou. Fizicki izgleda ok, ali maraton svakako ne bi preziveo.

Comment

Working...
                                X