Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• dećko se vazdigo u trećem...treba novak poen po poen da ga šeta, ako ništa drugo.

edit: upravo to i radi.

Comment

• Frustracija

Comment

• Sve čekam kad će napraviti špagu pa da ga iznesu sa terena

Comment

• Originally posted by MareLFC View Post
          Ma naravno da je Bolje Thiem nego Novak, ali nivo koji ima Thiem je strašan, a i već ga je dobio ove godine kada je igrao kao u transu. Šta znam, Thiem je skroz nekonstantan, već u sledećem meču može biti katastrofalan.

Poslato sa ATU-L21 pomoću Tapatoka
          Tim je sporije usao u turnir, mucio se na pocetku, ali prosli mec protiv Monfe i ovaj danas je odigrao bas vrhunski.
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Originally posted by MareLFC View Post
            Ma naravno da je Bolje Thiem nego Novak, ali nivo koji ima Thiem je strašan, a i već ga je dobio ove godine kada je igrao kao u transu. Šta znam, Thiem je skroz nekonstantan, već u sledećem meču može biti katastrofalan.

Poslato sa ATU-L21 pomoću Tapatoka
            Slažem se donekle, ali svi oni igraju strašno dok ne dođu do Novaka.

Comment

• Zverev na BL kao Cicipas
              Originally posted by Casiraghi
              Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
              Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
              Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Trudi se Zverev. Brejknuo ga je tad u prvom setu ali to je to ja mislim. Neće više ni imati priliku. Ajde Novače završi!
                sigpic

Joking around is part of my personality, just who I am. Novak Djokovic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Without error there can be no brilliancy.

Comment

• Ajmo dve meč lopte!
                  sigpic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Comment

• Zadovoljavajuče, nije moglo lakše

Comment

• ипак бих га ја заобишао у костуру турнира....

Зверев дао одказ тренеру, девојци, а сад ће и тати...
                      sigpic

Comment

• Počistio ga Nole, lagano.
                        Сутра брзо долази - треба човек постати
                        Нестали су кодекси, остали су комплекси
                        Победе су порази, а исходи су потресни!

Comment

• Odlično.
                          sigpic

Comment

• Bravo! A sutra nadam se isto ovako brzo doći do pobede a onda finale.

Ali ne treba potcenjivati nikog.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by Zika View Post
                              ипак бих га ја заобишао у костуру турнира....

Зверев дао одказ тренеру, девојци, а сад ће и тати...
                              Vjerujem da ima neki problem, uvenuo mu kaktus...crkla zlatna ribica.

Comment

• Ovaj Zverev pojma nema, ovo je bila smejurija, kao neko 3.kolo
                                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                                with experience.

Comment

Working...
                                X