• Uh šta izvuče Marketa

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Comment

• https://www.youtube.com/watch?v=oAaI...ature=youtu.be

Sent from my vivo Xplay5S using Tapatalk

Comment

• Originally posted by shminka View Post
        A kad su trebali?
        Mogli su isto kao danas. Ili da se pocne ranije s obzirom da su svesni vremenskih prilika koje ih ocekuju.
        Ako pocnes oba meca od 12:30h postoji verovatnoca da ces uhvatiti nesto tenisa, ovako ti ostaje par sati dnevnog svetla uz verovatnocu padavina od 90%.
        There's something wrong with me chemically
        Something wrong with me inherently
        The wrong mix in the wrong genes
        I reached the wrong ends by the wrong means
        It was the wrong plan
        In the wrong hands
        With the wrong theory for the wrong man
        The wrong lies, on the wrong vibes
        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by zdravkelja View Post
          Sad na Nadala. Sta li mu to treba
          Kazu da nekad izbegava namerno protivnike i gubi.

:ode na Rafu na RG:
          Dayman (a-a-ah...)
          Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
          Champion of the sun (a-a-ah...)
          You're a master of karate and friendship
          For everyone

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Imace Feki protiv Nadala mozda i najvecu podrsku ikada na ovom forumu.
              Dayman (a-a-ah...)
              For everyone

Comment

• Ajmo Petra

Comment

• Marketa nema snage da podigne kasiku imam utisak. Petra bolje izgleda trenutno.
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                  But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by Mr. Wolf View Post
                    Imace Feki protiv Nadala mozda i najvecu podrsku ikada na ovom forumu.
                    Naucna fantastika je, ali ako slucajno prodje, pa pobedi Djokovica u finalu... [emoji23]

Comment

• Bogotac. Sanse za tu su negde izmedju 2% i 3%
                      Dayman (a-a-ah...)
                      For everyone

Comment

• Bravo devojke, to je tenis, svaka cast, a ne ko ona Stivens danas -.-
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                          Bravo devojke, to je tenis, svaka cast, a ne ko ona Stivens danas -.-
                          Oljice nemoj neki zvek da napravim odje,na ovaj forum.
                          Ostavi mi Stivens na mir.
                          Eto ti tamo tvoj Kacanov da vidim kako ce se sjutra provest protiv Dominika.

Comment

• Sto se tice tenisa, zalaganja i borbe na terenu gospodjice Stivens, ona je truba oduvek bila, takva je. Troma, nefleksibilna i ne bas neki borac. A kad hoce da igra, kada je raspolozena i kada joj je dan, sto se ne desava bas cesto, onda je sve 5.

Sto se tice Hacanova, ne sekiram se za njega uopste, samo za Noksija, tako da mi ne mozes nista [emoji14]
                            sigpic

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post

Divno receno, cista poezija.. ali ne mogu da ne primijetim da je time zapravo rekao da mu Novak ne bi bio nikakva prepreka da se kojim slucajem nasao u njegovoj polovini zrijeba. Kakva lija..
                              Last edited by Joker; 04-06-19, 21:36.

Comment

• Oljice nemoj ga zvat Noksi majka mu stara.
                                Ima lijepo staro tradicionalno ime i vi mu kacite neke nadimke boze sacuvaj.
                                Nole,Noksi,Djovak ili sta ja znam.Pa nemojte molim vas.

Comment

Working...
                                X