The wrong mix in the wrong genes
    I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Nije sve do Cicipasa, igra Stan bas dobro u bitnim poenima.
      Originally posted by Casiraghi
      Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
      Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
      Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Koliko mi je drago sto je pobedio, radovala sam se kao da je Fed u pitanju
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Federer protiv Wawrinke ne bi u normalnim uslovima imao šanse na šljaci pogotovo ne na Roland Garrosu. To je tako otkako je Stanislasa zamijenio Stanimal, međutim u ovim uslovima mislim da je Federer favorit.
          Australian Open (2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018) French Open (2009) Wimbledon (2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017) US Open (2004, 2005, 2006, 2007, 2008)

Comment

• Evo izsli su Kei i Benoit
            Similis simili gaudet

Comment

• Originally posted by amnesiac View Post
              Federer protiv Wawrinke ne bi u normalnim uslovima imao šanse na šljaci pogotovo ne na Roland Garrosu. To je tako otkako je Stanislasa zamijenio Stanimal, međutim u ovim uslovima mislim da je Federer favorit.
              Ja bas mislim da Stan ima sansu i to poprilicnu, bice hladnije vreme, moguce i vlaznije, teze loptice, to nikako ne odgovara Fedu, a Stanu skroz odgovara, izbice mu reket iz ruke sirovom snagom.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                Koliko mi je drago sto je pobedio, radovala sam se kao da je Fed u pitanju
                Sto da se ne radujes, sta je bolje od Stanimala koji ima kompleks od Rogera, umorni iskompleksirani Stanimal.
                Naravno ne mislim nista lose sa ovim sto sam napisao. Neka dodje do Fedala u sf pa da se odigra neki epski duel od pet sati

Grk bi bio dosta tezi rival.
                There's something wrong with me chemically
                Something wrong with me inherently
                The wrong mix in the wrong genes
                I reached the wrong ends by the wrong means
                It was the wrong plan
                In the wrong hands
                With the wrong theory for the wrong man
                The wrong lies, on the wrong vibes
                The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ljudi u sredu tesko da ce biti tenisa,evo vec 2 dana ista prognoza,sad ne znam nekom je sudjeno da osvoji ovaj Rg ali sve sluti od pocetka da to nije Novak
                  Ako Roger bude igrao protiv Rafe svez na mokroj sljaci dao bi mu neke sanse definitivno

Comment

• To su ti koreni

A Nishi vec break down.. ooooo
                    Similis simili gaudet

Comment

Ja bas mislim da Stan ima sansu i to poprilicnu, bice hladnije vreme, moguce i vlaznije, teze loptice, to nikako ne odgovara Fedu, a Stanu skroz odgovara, izbice mu reket iz ruke sirovom snagom.
                      Ima Rodžer keca u rukavu Mirku

Comment

• Ma Stanislav tu skida gaće po automatu.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                          Sto da se ne radujes, sta je bolje od Stanimala koji ima kompleks od Rogera, umorni iskompleksirani Stanimal.
                          Naravno ne mislim nista lose sa ovim sto sam napisao. Neka dodje do Fedala u sf pa da se odigra neki epski duel od pet sati

Grk bi bio dosta tezi rival.
                          Totalno je nebitno, neka ispadne od Stana, samo da ne gledam vise Grka, mnogo je kvaran igrac, ali previse.

sigpic

with experience.

Comment

• Zašto je kvaran?

Послато са SM-A605FN уз помоћ Тапатока

Comment

Ma ima šansu svakako. Mnogo jače udara s oba krila i tu Federer može da se slika. Samo zbog faktora umor sam rekao da je favorit. Nije ni Wawrinka u cvijetu mladosti da se može resetovati poslije ovog maratona.
                              Australian Open (2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018) French Open (2009) Wimbledon (2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017) US Open (2004, 2005, 2006, 2007, 2008)

Comment

• Originally posted by amnesiac View Post
                                Ma ima šansu svakako. Mnogo jače udara s oba krila i tu Federer može da se slika. Samo zbog faktora umor sam rekao da je favorit. Nije ni Wawrinka u cvijetu mladosti da se može resetovati poslije ovog maratona.
                                To moze da bude neki faktor koji ce da izbalansira stvari, po meni je mec 50-50, cak i blagu prednost dajem Stanu zbog uslova, jer ce fizicka sprema da bude bitna tek mozda posle nekih 3h igre, a dotle on moze da resi mec.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X