No announcement yet.

¡Hola, Madrid! 2019.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

U svakom drugom slucaju da, ali s obzirom da sa strane imas protivnika koji nema ritam meceva udaraca apsolutno nicega moras pimplati i biti kontroliran. A igras i kuci i moras naci dodatnu snagu

Comment

Gasquet na kraju meca prilazi tribinama da pozdravi navijace, bukvalno jedva hoda koliko je ukocen.
      Similis simili gaudet

Comment

Gofan vodio 4:0 protiv Fucovica, imao sansu za 5:0, a sad je 4:4
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

Ma lik posle 4:0 gubi 6 gemova za redom. Mozda je Gofan postao kladionicar, ovo je nerealno..

Comment

Ne znam, ali on je bas u ogromnom kanalu.
            Evo sad je napravio brejk u 2.setu, bas da vidimo da li ce da ga zadrzi

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Ma raspada se od one povrede oka u Roterdamu protiv Dimitrova. Jos ga sada trenira ova jajara Johanson, sve ocekivano.

Poslato sa ATU-L21 uz pomoć Tapatoka
              Originally posted by Casiraghi
              Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
              Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
              Srecan Mane svima koji slave.

Comment

Novak laganica i niko da napiše ništa ovde.

Comment

Od te povrede je proslo vise od godinu dana

sigpic

with experience.

Comment

Originally posted by Lord Aleksoni View Post
                    Propao forum.. ima tome ihaaj..
                    Nisam ni ja gledala, zapravo jesam dva gema i pukao stream..
                    Similis simili gaudet

Comment

borba je oko prestola, kakav tenis

sigpic

with experience.

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
                        borba je oko prestola, kakav tenis
                        Hvala za posebnu temu

Comment

сам је крив, сви мисле да ће опет да скикне у трећем колу....
                          sigpic

Comment

Marin masno psuje
                            Similis simili gaudet

Comment

Publika u Madridu divlja kao i uvek, cak ometa oba igraca..
                              Similis simili gaudet

Comment

Koliko mi je drago zbog Davida. Bravooo "matori" 💪

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока

Comment

Working...
                                X