Miami 2019.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Miami 2019.

Drugi u nizu iz edicije Sunshine Double turnira, ili drugi u nizu Mastersa koji pocinje odmah za prvim po redu u sezoni, traje od 18. do 31. marta.

Titule brane skoro sve sami Ameri: Dzon Izner i Sloun Stivens, u muskum dublu braca Brajan, dok se u zenski umesala Australijanka Esli Barti sa Koko Vandeveji.

Od ove godine Miami Open se preselio zbog malih kapaciteta, a ujedno i nemogucnosti prosirenja Crandon Parka, na Hard Rock Sadium, tacnije u dom Miami Dolphinsa, kluba americkog profesionalnog fudbala.

Najvise titula od aktivnih tenisera imaju Novak 6 i Serena 8 dok uzastopne imaju opet njih dvoje najvise, po 3

Ove godine, ukoliko jos neko ne odustane u medjuvremenu... u muskom delu ne ucestvuju: Nadal, Del Potro, Kolsrajber, Verdasko, Karenjo Busta, Nisioka, De Minor, Sepi, Gaske... dok kod zena: Sarapova, Makarova, Zvonareva..

Od nasih u glavnom zrebu su pored Novaka, Viktora, Janka (upao umesto Delpa), Filipa, Ducija i Kruniceve, tu i Kecmam i Olga sa WC.
    Laslo je odustao, sprema se za sljaku.
    Dok u kvalifikacijama nemamo nijednog predstavnika.

Muske kvalifikacije:
    Spoiler

Zenske kvalifikacije:
    Spoiler

Zenski glavni zreb:

Spoiler

Muski glavni zreb:

Spoiler

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Olja, necemo da te menjamo
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

Slazem se

Comment

Comment

Hoće li ova kiša stati danas

Comment

Tesko

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

sutrasnji OOP, posto danas nema tenisa

sigpic

with experience.

Comment

Ova otvaranja treba da sadrze samo zreb, a mozda cak ni to

Secam se jednog svog otvaranja sa tri tacke i linka ka zvanicnom sajtu turnira.. dovoljno.

Pitate se mozda zasto?

Pa zato sto to niko ne cita
                Napisla sam da Vica igra Majami, a on ove nedelje na celendzeru u Lilu

Ali hvalili ste me, sta ima veze
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Vidim Žo igra kvalifikacije.
                  Zašto mu ne dadoše WC
                  sigpic

Comment

on je dobio WC za kvalifikacije, inace ne bi ni to mogao da igra

sigpic

with experience.

Comment

Promenili ambijent ali podloga ostala ista,spor beton sa niskim odskokom plus velika vlaznost,bas ce mucenicki morati poen da se gradi

Comment

Aleks baaaaaš loše počela. Ne može ništa da pogodi

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Comment

Ova Grkinja koja igra protiv Olge građe kao Stosur.
                          Kanda ne izlazi iz teretane.
                          sigpic

Comment

Conga nije prosao kvalifikacije.

Aleksandra vodila 4 1, pa izgubila svoj gem, 4 2 sad.

Olga dobila 1 set, nadam se da ce dobiti mec.

Sto bih volela da Tipsa pobedi.
                            Ne shvataj zivot preozbiljno ionako se ziv neces izvuci!

Comment

Working...
                            X