Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
    Originally posted by Casiraghi
    Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
    Originally posted by Casiraghi
    Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Bravo za Tima, zasluzeno u finale.
      Ne shvataj zivot preozbiljno ionako se ziv neces izvuci!

Comment

• Mogao je zakomplikuje na kraju, da je Raonic bolje reagovao na bp, sreca pa nije
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Težak meč i solidan plasman za obojicu, Tim za nijansu ubedljiviji.
          Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

• Sta se ovo desava?
            Izbrisala svoj post i opet ne mogu na poslednju stranu, ko da su mi duhovi usli u komp

Comment

• Bolje da se odjavim , opet ne mogu na poslednju stranu

Comment

• meni radi ok, nesto je kod tebe

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by 147 View Post
                    Kada se setim kako je Rodzer grdio Novaka zbog toga na pocetku Novakove karijere. Voleo bih da isto uradi i sa Rafom.
                    jok bre,sad piju kaficu,gde da mu kaze
                    Wizard

Comment

• Ne mogu ni sad. Sve teme mogu na posl. str, samo na ovu ne.

Nisam ni otvorila podf tenis, nego sam usla tako sto sam kliknula na poslednju poruku od @joshmor.

To me cudi da samo na ovu temu ne mogu otvoriti posl. str.

Da mi nije zabranjeno
                      Last edited by Zoje; 17-03-19, 09:33.

Comment

• Kerber će da proključa a ponašanje joj je blagi užas.

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока

Comment

• neće ova dvojica do ponoći....

Comment

• ali skroz je dobro zensko finale, ova Andreescu igra odlicno, ne igra jednolicno

sigpic

with experience.

Comment

• sace kraj
                              Wizard

Comment

• ako sam izbaksuzirao sad...
                                Wizard

Comment

Working...
                                X