X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Ruska mafija

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
      Ja sam ocekivala konstantnost od Kacanova ove godine, a on igra kao da se jos nije otreznio od Pariza
      On bolje da je Nakon AO propustio sve do IW .... I pripremio se psihicki i igracki za nove izazove.
      sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
      Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

joj dzumi,sad bih pustio serenu na tebe
        Wizard

Comment

[emoji38][emoji38] toliko je dobar?
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Monfa u dobroj formi, deluje Svitolina efekat.

Poslato sa ATU-L21 uz pomoć Tapatoka
            Originally posted by Casiraghi
            Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
            Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
            Srecan Mane svima koji slave.

Comment

Tsitsipas, who said Dzumhur “fooled” him, but at the same time did not surprise him:

“That’s how he always plays. He waits for your mistakes. He stands 8 meters behind the baseline. He tries to pass you. I lost to myself today. I didn’t lose to him."

Mnogo je poleteo Stefanos, ovo je vec bezobrazluk prema protivniku
              Milo mi je da ga je Dzumhur izbacio
              Similis simili gaudet

Comment

Jeste se prokurcio u poslednje vreme. Pogotovo nakon pobede nad Rodzerom na AO i kasnije za vreme tog turnira a i nakon njega.
                Sve su to one izjave koje su imali i Marej jedno vreme, Dimitrov, Zverev. One klasicne ja ja ja i opet ja izjave.
                I njemu je kao i Kacanovu bilo bolje da nista do IW nije igrao.
                sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

Cicipas: Ja sam bre pobedio Federera!
                  Džumi: Ajde!
                  sigpic

Comment

Cicipas mi se sve manje i manje svidja, ali ne zbog izjava nego zato sto mi se cini da uopste nije fer igrac.
                    Danas se Dzumhur bunio, a i tokom meca protiv Rogera je odugovlacio tokom svakog bitnog poena, menjao reket iako nije bilo potrebe, pogresno bacao lopticu prilikom servisa itd.
                    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                    with experience.

Comment

A ima on tu crru oduvek, razmazenog derista koje ne voli da gubi, mada balansira manje vise nije jos zakoracio na onu stranu, i nece valjda, sazrece nadam se.
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Meni to nije ponasanje razmazenog derista, nego mi je to klasicno nesportsko ponasanje i retko kad se to preraste

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Moguce, videcemo.
                          Ima veze i temperament, tesko ga je sputati ako je prenaglasen.
                          No sve moze da se nauci vremenom.
                          sigpic

Comment

evo sta je danas bilo, ovo nije nezrelo ponasanje, ovo je klasicno varanje

https://streamable.com/qwkhk

sigpic

with experience.

Comment

Dobar mec , zanimljiv igraju Berdych i Shapovalov
                              Similis simili gaudet

Comment

Strašan meč je odigrao Šapovalov. Da nije bilo gubitka servisa, rekao bih - savršen. Poslije baš dugo vremena sam zadovoljan njegovom partijom. Mada ništa neće znaćiti ukoliko ne nastavi da priža ovakve partije.
                                Australian Open (2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018) French Open (2009) Wimbledon (2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017) US Open (2004, 2005, 2006, 2007, 2008)

Comment

Working...
                                X