This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Maxx-a View Post
    Evo izrsili su pritisak pa ce novac biti kazu biti vracen.

Prosle nedelje su imali pakao u Nothingamu u zenskom delu turnira i u dvorani na hardu su bili neki mecevi igrani. I to ono cudo teren do terena
    Morace sve vise organizatora da se finansijski otvara za krov u ovom delu sezone, klima je sve maje predvidljiva sa velikim oscilacijama u kratkom v periodu
    Klima je haos i sve ce gore biti, morace da se isprse za krovove. Ejh Hale ima, a RG nema meehhh

Ne odustaj shminka
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Steta za Johna , gotivan igrac.
      Similis simili gaudet

Comment

• Ovo u Halleu je neka konstrukcija koja deluje zastarelo ali radi posao sto je najbitnije.

Za RG definitivno obecavaju organizatori uz krov na PC i reflektore na 4 glavna tererena od naredne godine. A ove mislim da su zesce finansijki pukli , nece to reci ali smo videli posetu . Ali ne bi nas neke ni Potop iznenadio..
        Similis simili gaudet

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
          Klima je haos i sve ce gore biti, morace da se isprse za krovove. Ejh Hale ima, a RG nema meehhh

Ne odustaj shminka
          Hale da se racuna kao 5.slem
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
            Hale da se racuna kao 5.slem
            Nista me ne bi cudilo. Kao sto su skandalozno ubacili rezultate sa Laver Cupa iz 2017. i 2018. na ATPov sajt, mozda i to proglase slemom, pa ih Rodzer bude imao 29...

Salu na stranu ovo za Laver Kup je veliki skandal.
            Primeri: https://www.atptour.com/en/players/f...rson/D643/A678, https://www.atptour.com/en/players/f...sner/N409/I186

Comment

• Originally posted by 147 View Post
              Nista me ne bi cudilo. Kao sto su skandalozno ubacili rezultate sa Laver Cupa iz 2017. i 2018. na ATPov sajt, mozda i to proglase slemom, pa ih Rodzer bude imao 29...

Salu na stranu ovo za Laver Kup je veliki skandal.
              Primeri: https://www.atptour.com/en/players/f...rson/D643/A678, https://www.atptour.com/en/players/f...sner/N409/I186
              Ma to je teska glupost sto su uradili, ali definitivno oni imaju jos neke vece planove za LC cim su usli u dil sa ATPom, jos je tu i USTA i AO

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Nevidjena sramota. Ali velika je lova i interes ocigledno u igri, drugih rezona ne vidim, pogotovu jos to retroaktivno. Strasno!

Kruze price da Kirjos dobija 750 tisuca $ za svaki LC, jel to tacno?
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Nevidjena sramota. Ali velika je lova i interes ocigledno u igri, drugih rezona ne vidim, pogotovu jos to retroaktivno. Strasno!

Kruze price da Kirjos dobija 750 tisuca $ za svaki LC, jel to tacno?
                  Ne verujem, dobijaju pare na osnovu svog rankinga, zbog toga Vavrinka ne igra ove godine jer je hteo vise para, valjda je smatrao da on nije obican top 50 igrac (valjda u tom trenutku), nego ipak igrac koji je osvojio 3 slema.

sigpic

with experience.

Comment

750 tisuca $
                    To je u hiljadama puno manje

Comment

• Ne bih bas bila tako sigrna. Umesan je AO tu prilicno
                      sigpic

Comment

• Mozda dobija 750 hiljada, ali onda top 10 igraci moraju da dobijaju duplo, a mozda i vise
                        Ovo za Stana je 100% sigurno, on je sam to izjavio, da nisu mogli da se dogovore oko te zagarantovane svote i da je zato on odustao.

sigpic

with experience.

Comment

• sigpic

Comment

• sigpic

Comment

• Shapovalov nekonstantan, na returnu nista ne moze protiv Delpovog servisa. Rutinska pobeda.
                              Similis simili gaudet

Comment

• Ufff kako nezgodno proklizo ballboy
                                sigpic

Comment

Working...
                                X