X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Koliko nema veze sa tenisom na travi ovo sto oni igraju
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Meni se svidja, Simona najvise na travi volim da gledam.
      sloboda ili ništa

Comment

• Kakva je pametnica od igraca Gilles nema veze ni sto je van forme totalno, u stanju je da izvuce neko ovakvo ludilo od poena
        Similis simili gaudet

Comment

• Originally posted by mark it zer0 View Post
          Meni se svidja, Simona najvise na travi volim da gledam.
          Meni je ocajno, kao da gledam na nekom sporom hardu gde mogu da se prebacuju do iznemoglosti

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Nisam gledao meč ovo u TB pimplaju ko po jajacima.

Comment

• Auuu valjda nije kuk
              Similis simili gaudet

Comment

• Dosadan meč...Simon davi kao zmija žabu
                Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Originally posted by torpedo View Post
                  Nisam gledao meč ovo u TB pimplaju ko po jajacima.
                  takav je ceo mec

sigpic

with experience.

Comment

• Djere sutra igra svoj drugi zvanicni mec na travi .U prvom je porazen od Lorenzia u 4 seta na proslogodisnjem Wimbledonu.Protivnik je bio pristojan za prvo kolo i prvi nastup na podlozi koja nije njegova najbolja, ali nije bilo vremena da se spremi a sigurno je bilo i umora , tek sto je osvojio CH u Milanu .Fizicka sprema,iako zvuci nelogicno jer je Paolo odavno veteran bila je odlucujuci faktor u mecu.
                    Ovoga puta situacija je drugacija, ima odlicnog Struffa za protivnika, igra se na dva dobijena seta , Laslova forma i fizicka sprema je mnogo bolja. Pretpostavaljam i da je odradio pripreme.
                    Jako me zanima kako ce odigrati sutra.
                    Last edited by Maxx-a; 17-06-19, 21:44.
                    Similis simili gaudet

Comment

• Odlican Struff, i podloga u Halleu za Lasla ipak prebrza .
                      Similis simili gaudet

Comment

• Je l to kiši u Kvinsu?
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Sasa se izgleda povlaci iz Halea, imao je juce bas nezgodan pad
                          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Sta je bre sa ovim tenisom zar ni jedan mec ne moze da pocne na vreme nego treba da cekam po 2 dana !!?? jbo me dan i kad stavljam tenis na tiket

Comment

• Raspored je revidiran za Kvins...
                              https://www.atptour.com/en/news/rain...n-2019-tuesday

Mečevi koji su bili planirani kao poslednji su odloženi...
                              Ima da bude haos na suicidu
                              Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                              Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                              "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Iako se trude da ne vrate ljudima novac pa tako ova dva meca su jos uvek u programu za danas, tesko da ce biti tenisa
                                Similis simili gaudet

Comment

Working...
                                X