X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• U Houstonu Janko dobio Sandgrena, u drugom kolu igra protiv Norrie-a
    Similis simili gaudet

Comment

• To bi isto moralo da se dobije,Nori je mnogo vise nezgodan igrac nego sto je kvalitetan a i forma mu je u velikom padu.

Comment

• Janko rutinski dobio Noriea u dva seta. Važna pobeda.

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока

Comment

• Janko u 9 na SK HD - kakav kreten moraš biti pa da od 10 kanala staviš na HD koji nikad nisam ni imao u ponudi - jebu u nas mali mozak izmišljašnjem tople vode.

Comment

• Houston, TX, U.S.A.

Ајде Јанко запни!!!
            Last edited by Žika; 12-04-19, 17:33.
            sigpic

Comment

• Jankooooo

Comment

• Šteta, poraz u 2 TB seta. U prvom je imao 2 vezane set lopte, jednu na sopstveni servis.

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока

Comment

• е неће га..
                  sigpic

Comment

• Lajovic odustao od Budimpeste, poprilicno ocekivano
                    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                    with experience.

Comment

• Pobedio Djere Gulbisa sa 2:1, imao je i mec loptu u 2.setu, mislim u TBu, ali je izgubio taj TB.
                      U 3.setu je Gulbis napravio brejk i servirao za mec na 5:4, ali je Djere uspeo da vrati brejk i na kraju dobio mec sa 7:2 u TBu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• ау ала се извукао, браво!!!
                        sigpic

Comment

• Sinner ostvario i prvu pobedu na ATP nivou, imao je srece jer je prvo upao kao LL, a i igrao je protiv nekog Valkusza, ali pobeda je pobeda

sigpic

with experience.

Comment

• I jos jedan poraz Cilica u 1.kolu, ovog puta je imao i mec loptu protiv Cuevasa, on se isto raspada ove sezone.

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                              I jos jedan poraz Cilica u 1.kolu, ovog puta je imao i mec loptu protiv Cuevasa, on se isto raspada ove sezone.
                              Iskreno, retko ko se ne raspada ove sezone...

Comment

• Cini mi se da je poceo taj prelazni period, mladi jos nisu skroz stasali, srednja generacija koja bi sad trebala da vodi pricu je izgubljena, Fed je blizi 40tim nego 30 tim , a i Djokovic i Nadal vec ulaze u godine kad moraju ipak da doziraju.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X