No announcement yet.

Pariz 2018.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Svake godine isto, osim nekoliko njih koji polude u drugom delu sezone ili pred kraj -.-

Juce je izgledao jako anemicno, mislim njegov tenis, mada je los poslednjih meseci
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Predaje? Sta prica Karenu
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Sta su sad pricali?
        OVAKO

Comment

• Ja dosla vas to da pitam
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Hahaha dobacuju jedan drugom.na ruskom
            sigpic

Comment

• Sala Cverev, buduci dominator tenisa, veli prijatelju Kacanovu "Pobratime nemoj tako grubo, k'o boga te molim"..

Kakva mu ova blogerka ko pokisla
              --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

• Reko mu Zverko da popusti malo ne mora baš toliko da ga odere. Nešto u fazonu znaš li ti ko sam ja?
                Last edited by Dekson; 02-11-18, 13:52.
                Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

• Sta je rekao Zverev, nije mi jasni zasto

Comment

• malo je glupo da se sprdate sa teniserom koji je povredjen, tj. nije glupo nego je jadno

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Gledaj odvratnog Kačanov, žali se skupljaču loptica..

Poslato sa ATU-L21 uz pomoć Tapatoka
                      Originally posted by Casiraghi
                      Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                      Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                      Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                        Svake godine isto, osim nekoliko njih koji polude u drugom delu sezone ili pred kraj -.-

Juce je izgledao jako anemicno, mislim njegov tenis, mada je los poslednjih meseci
                        On uvijek tako izgleda.

Comment

• Pricali smo vec dosta o Zverevu. Po meni je bas precenjen. Vidim I neke male kvote po netu da bude prvi do 2021. Daju mu oko 60% sto je bas mnogo.

Comment

• Zverev nije uopste povredjen.. sasvim dobro igra.. a to sto ga nece servis i sto je puk'o prvi servis to je druga prica.. ista prica kao na Rg ove godine..
                            --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

• Originally posted by Lord Samuraj View Post
                              On uvijek tako izgleda.

Pa dobro nije bas uvek, ali u poslednje vreme je u silaznoj putanji
                              Mada je sada i zamor materijala u pitanju kod vecine.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by Fića View Post
                                Zverev nije uopste povredjen.. sasvim dobro igra.. a to sto ga nece servis i sto je puk'o prvi servis to je druga prica.. ista prica kao na Rg ove godine..
                                Trazio je MTO, videle su se bolne grimase i mozda mu je sad malo lakse, ali 100% fit sigurno nije

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X