No announcement yet.

Shanghai 2018.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sutra je po meni mec za titulu, sjajni su i Novak i Zverev. Bas da vidimo gde je Zverev trenutno i koliko iza Novaka.

Poslato sa ATU-L21 uz pomoć Tapatoka
    Originally posted by Casiraghi
    Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
    Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
    Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Kakav je lik tempo uspostavio nakon set lopte, strašno.
      “It's no accident, I think, that tennis uses the language of life. Advantage, service, fault, break, love, the basic elements of tennis are those of everyday existence, because every match is a life in miniature. Points become games become sets become tournaments, and it's all so tightly connected that any point can become the turning point. It reminds me of the way seconds become minutes become hours, and any hour can be our finest. Or darkest. It's our choice.”

Comment

• Браво Ноле, ниси за пензију, још је овај Аца остао и утеро си све дугове... прави си рекеташ, ха ха ха удри!
        sigpic

Comment

• U najavi jos jedna titula za Novaka
          Сутра брзо долази - треба човек постати
          Нестали су кодекси, остали су комплекси
          Победе су порази, а исходи су потресни!

Comment

• Najbolji set Andersona u karijeri i opet na kraju mucak. Novak je negde na 75% tj cetvrta brzina. Sutra ocekujem da digne nivo i da zgazi cupavog kraku..
            --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

• Nishikorija pojeo pritisak.

Comment

• Nije da Federer dobro igra, nego je Nishikorija pojeo pritisak
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Ali Federer je odlican,sa ovim nivoom moze Novaku da se suprotstavi na ovom ledu,ali sad da vidimo moze li da ga drzi 2 seta

Comment

• Ali mora da ima WTF gem, pa to ti je

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• E to je i razlika izmedju top Federera i ovog Federera ti iznendni padovi koncentracije,protiv Keija i druge lige igraca ce mu to proci

Comment

• Juce je Federer pretrcao vise od Aguta (proveriti statistiku).. Dva dana zaredom je igrao po 2 sata.. danas trci i sve stize i to u 38oj.. I neko kaze da je tenis fizicki prenaporan sport..lolcina..
                        --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                          Nije da Federer dobro igra, nego je Nishikorija pojeo pritisak
                          Naravno da nisi gledala Nishikorija prije pa ne mozes usporediti njegov nivo sada i prije. Sad igra dobro, ali Roger jos bolje. Na pocetku je radio duplu na bp, zicer na mrezi za drugi brejk itd itd.

Comment

• Keiju fali taj killer instinct tokom cele karijere,bolji je u drugom setu,ako ga nekim cudom izvuce bice favorit u trecem

Comment

• E moj ti Kej, nikad ništa od tebe.
                              Šteta što Govedarica ne komentariše meč
                              sigpic

Comment

• Kad sam na poslu, moze da komentarise ko hoce

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X