Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Od kada ATP u velike titule ubraja OI???

https://www.atptour.com/en/news/nada...020-big-titles

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Ma glupo im bilo da stoji 0 pored ATP Finals kod Nadala pa mu stavili da mu se nadje nesto. Ha ya, mudraci su to

Comment

Rafa - 70% (14/20)
        Novak- 76% (13/17)
        Rodzer- 35% (7/20)
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Hahhaahah, a Federer stariji 5 odnosno 6 godina, koliko nebitna statistika
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

Pa nisu baš godine relevantne, jer nekad te to što si stariji - donosi ti prednost. Stariji je Federer i od novih 15 godina pa ih ubija.

Istina je negde na sredini.

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
              To samo znaci da su ga oni jos kao klinci, dok je on bio u prajmu urnisali

Comment

Originally posted by Cassius Clay View Post
                Pa nisu baš godine relevantne, jer nekad te to što si stariji - donosi ti prednost. Stariji je Federer i od novih 15 godina pa ih ubija.

Istina je negde na sredini.
                Mnogo je to kompleksna prica, ne moze da se izbaci ovakva neka statistika samo, ona apsolutno nista ne govori.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Ne znam ni da li se može raščivijati ko je najbolji ikada od njih trojice. Ok titule, ali titule ne govore sve. Pa ni statistika.

Federer i Novak su neprijatelji sami sebi, Rafa je baš maksimizirao svoj potencijal.

Comment

sigpic

Comment

Uopste mi nije zasto je taj rekord toliko bitan pa sada svi trube o njemu toliko. Zasto se gleda bas top 10, a ne top 9 ili top 11? To sto ceo svet radi u bazi sa osnovom deset ili sto covek ima 10 prstiju ne znaci da je taj broj toliko bitan. Nadal je inace tokom 2015. na kratko bio upravo 10. na svetu. Dakle ako bi gledali broj uzastpnih nedelja u top 9 Nadal skoro sigurno ne bi bio rekorder.

Nazalost vecina ljudi ne razume poentu ovog posta. Meni je recimo logicnije da se gleda koliko je neko bio u top 8, ali ni to nije toliko bitno.
                      Last edited by 147; 09-11-20, 19:59.

Comment

Svetska zavera je to, gde bas 10 nadjose

sigpic

with experience.

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
                          Ha, kako meni promaknu ovakve stvari
                          Odgovor zna i bojana, samo se pravi nevešta
                          Wizard

Comment

Originally posted by Beocca View Post
                            Ha, kako meni promaknu ovakve stvari
                            Odgovor zna i bojana, samo se pravi nevešta
                            Pa kad bi malo razmislio, mozda bi shvatio post

sigpic

with experience.

Comment

Jio bojana, već se ponavljaš, al istinu ne priznaješ
                              Wizard

Comment

Mogu i ja tebi isto da kazem...

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X