Clear All

• Originally posted by bojanaBG View Post
    ili ce mozda neko da preda
    Jedino je izvesno da nema nerešenog.

Comment

ili ce mozda neko da preda
      Ako poprave ventilatore neće
      Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

• Koliko je to po nasem vremenu?

Poslato sa ATU-L21 uz pomoć Tapatoka
        Originally posted by Casiraghi
        Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
        Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
        Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Trebalo bi 22h po nasem
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

uuuuu odlicno, u zavisnosti od rezultata prvog meca, odlucujem se za koga navijam u drugom [emoji3][emoji3]
            Valjda ces da spavas
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• a evo ga i zvanično - Maro, Maro jesi vrag

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                Valjda ces da spavas
                kao beba

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

kao beba
                  ja prvo pročita - kao baba

Comment

kao beba
                    Odlicno, tako da nema veze za koga "navijas", u drugom naravno
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Pa prvi mec cu najverovatnije odgledati, drugi tesko

Inace, danas se igra pod krovom, ocekuje se kisa i nevreme

sigpic

with experience.

Comment

• A gledam nesto ove parove i publiku, vec deluje normalnije vreme, ako ne racunam Kubota u najlonu.
                        I kad sam kod najlona... neverovatno koliko ljudi ga nosi ova vlagurda izbacila sve crni Dzoni nocas
                        sigpic

Comment

• Originally posted by Uroš View Post
                          Nadal 3-0. Djoković 3-1. Finale Djoković 3-1. Zahvalićete mi se za par dana.
                          Nece ti se niko zahvaliti, jer niko tako nesto nece igrati
                          sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                          Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Juče je na ESPN-u bio komentar da će u petak temperatura biti do 25.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                              A gledam nesto ove parove i publiku, vec deluje normalnije vreme, ako ne racunam Kubota u najlonu.
                              I kad sam kod najlona... neverovatno koliko ljudi ga nosi ova vlagurda izbacila sve crni Dzoni nocas
                              ali ovo nije AA, nego LA gde je sve vreme i lakse za igru jer ima vazduha

sigpic

with experience.

Comment

• Zanimljivo ce biti ako u finalu budu igrali Nadal - Djokovic.

Toplije vrijeme i ova silna sparina generalno vise godi Rafi jer su ti uslovi blizi njemu a I Novak se muci malo vise sa ovim vremenom.
                                Kontra logika je ta da je Rafa umorniji i da ce mu ovo pasti teze nego obicno.

Ako bude hladnije + kisa mislim da je to dobitna kombinacija za Novaka.
                                Nece biti sparine koja mu smeta a krov ce biti navucen.

Najbolja solucija za Rafu je svjeze ali bez kise i sa otvorenim krovom.
                                Pa ni opcija od 30 stepeni sa otvorenim krovom nije losa.
                                Odskok ce presuditi.

Vidjecemo, prvo da se polufinala zavrse.
                                - 19 Grand Slams titles (84 titles)
                                - Most titles won on a single GS, Masters and ATP 500 (12 RG, 11 MC, 11 Barcelona)
                                - Winning 1 slam for 10 years in row (2005-2014)
                                - Clay slam (2010), Summer slam (2013), 2x Channel slams (2008,2010)
                                - Slams on 3 different surfaces in single year (2010), 2 slams on each surface
                                - The highest winning ratio on single surface (clay - 92%)
                                - Positive Grand Slam H2H with all big rivals
                                - Single and double gold medal winner (2008, 2016)

Comment

Working...
                                X