Wimbledon 2018 (glavna tema)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Wimbledon 2018 (glavna tema)

Wimbledon je rijec od koje svakog ljubitelja tenisa prolaze zmarci.

Jedan film za takve:

Link:
    http://www.wimbledon.com/index.html

U muskoj konkurenciji je daleko najveci favorit, broj 2. na rang listi, osmostruki sampion, 36-godisnji branilac titule Federer. Kladionice mu daju 31.5%.
    Slijede Novak, Cilic i Nadal.

U zenskoj konkurenciji je prvi favorit dvostruka sampionka Kvitova sa 15.9%, sedomostruka sampionka, 36-godisnja Serena sa 13.5% i branilac titule Muguruza sa 9.5%. Prilicno otvoreno.
    Last edited by NI; 29-06-18, 11:22.

NI

Troicki odustao

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

Federer je prvi nosilac.

Comment

Pa ovi prenose zreb preko radija, kao u 19om veku..
        --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

Originally posted by Fića View Post
          Pa ovi prenose zreb preko radija, kao u 19om veku..
          Tradicija

Comment

Pih sa Fedom tek u finalu -.-

tt
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Lep zreb ima Roger

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Cung se povukao to je ocekivano, Agut takodje, ipak je povreda od onog pada bila jaca Borna 16 nosilac.

tt
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Evo žreba doduše u delovima.
                  Last edited by Weltschmerz; 29-06-18, 11:49.

Comment

Screenshot_2018-06-29-11-41-40.jpg
                    Sad ili nikad za Nadala.
                    OVAKO

Comment

i zene

sigpic

with experience.

Comment

Evo preglednije M

Ž

sigpic

Comment

Odlican zreb za Novaka. Jedina stvar koja mi se ne svidja je sto je Kirijos u njegovoj 1/4, ali daleko je taj mec. Takodje Edmund mozda nije idealan. Inace, sta mislite, da li ce Endi nezasluzsno da igra na CC?

Comment

Ne znam samo kako Marej moze nezasluzeno da igra na CC?
                            Domaci igrac koji je 2 puta osvajao W i koji se vraca posle teske povrede...

sigpic

with experience.

Comment

Ne znam da li ce da ga stave, ali ja bih ga prvi stavio na CC. 90% teniskih gledalaca bi pre gledalo Murray-Paire nego vecinu drugih meceva prvog kola(ne racuna se njihov ljubimac). Taj mec i zbog Andy-a ali i zbog Paire-a ima potencijal da bude jedan od najinteresantnijih u toj polovini, ako ne i najinteresantniji, posto evo gledam zreb i ne znam koji to mec u toj polovini bi vise "zasluzeno" bio na CC. Nijedno veliko ime tog dana nema nekog atraktivnog ili zvucnog protivnika u prvom kolu(sto ne znaci da nece biti iznenadjenja to je potpuno druga stvar), a Andy em je domaci igrac, em se vraca posle duge pauze, em je dvostruki osvajac, em ima Pairea za protivnika. Sad kada bi prodavali karte (znam da su prodate, nego da je hipoteticki 0 prodato i da tek posle zreba krenu da prodaju) mnogo bi vise za ova dva dana prodali za taj mec nego za ostale.

P.S. Znam da si najverovatnije kod pitanja mislio na ranking, ali to nije uvek presudno u tenisu u odlukama ko ide na koji teren. Fed je 2017. na AO bio 17. pa je potpuno opravdano isao stalno na Rod Laver, (prvi mec zbog povratka i zato sto je Fed, a posle zbog imena protivnika sa kojima je igrao).

Vidim i da je Bojana odgovorila slicno
                              Last edited by colchonero; 29-06-18, 12:23.

Comment

Working...
                              X