Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

tt
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Da nece mozda Janko da bude nov trener?

z3 compact using Tapatalk
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

Janko bi bio pravi izbor

Spoiler
        Not
        sigpic

Comment

Ne znam, suska se, nesto poput Radekove uloge.
          Ako mu treba drugar, ok...ali, ovako cemu to...

tt
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Sta je sa mecom Filip-Lorenci, gde nestao sa livescora, sofe i sl?

tt
            sigpic

Comment

I imam jos jedno pitanje
              Jel prosao Stefanos kvale?

tt
              sigpic

Comment

Originally posted by miloolja View Post
                I imam jos jedno pitanje
                Jel prosao Stefanos kvale?

tt
                Cicko je prosao,a Krajinovic,ne igra danas ili je neko otkazao pre pocetka meca ,al te informacije za sad nema ,jedino sigurno je da se ne igra danas

Comment

Originally posted by 61563 View Post
                  Cicko je prosao,a Krajinovic,ne igra danas ili je neko otkazao pre pocetka meca ,al te informacije za sad nema ,jedino sigurno je da se ne igra danas
                  Ooooooo buongiorno principessa..
                  Kakva cast Pa di ste vi nestali?

Ee bravo za Stefanosa...a Fica je trebalo da igra, bilo je i na zvanicnom sajtu juce u planu i programu za danas.

tt
                  sigpic

Comment

Originally posted by miloolja View Post
                    Ooooooo buongiorno principessa..
                    Kakva cast Pa di ste vi nestali?

Ee bravo za Stefanosa...a Fica je trebalo da igra, bilo je i na zvanicnom sajtu juce u planu i programu za danas.

tt
                    Tu sam,al dok nesto privatno ne obavim....nemam vremena nizasta bukvalno

Znam da je pisalo juce,al danas su sklonili sa sajta,uostalom zato sam i pitao ono oko suicida dal se danas tipuje ili tek od sutra,ili se odustalo posto RF ne voli sljaku...posto cu eto tipovati igrice za to je bzvz da ispalim,a za ostalo piskaranje nadam se sto pre

Comment

Fica je odustao od MCa, povreda stopala...
                      Mogao je vala ranije da odustane, presao me skroz za fantazi

z3 compact using Tapatalk

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Aaaa zezas

tt
                        sigpic

Comment

sigpic

Comment

sigpic

Comment

sigpic

with experience.

Comment

Djokovic sa Lajovicem u 1. kolu, znajuci srpski inat, nalozice se Duci protiv Novaka, plus je u odlicnoj formi, uzeo turnir, eto potencijalne pretnje vec u 1. kolu.
                                Jedina sreca je sto Cicipasa nije izvukao Djokovic.
                                Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Working...
                                X