No announcement yet.

ATP World Tour Series 500 - 2018. godina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kyrgios 32 asa imao, 40% osvojenih poena je tako osvojio..

Comment

• Bravo Nick
      32 as udaraca, a samo dva seta su odigrana.Da su otisli u treci, kapiram da bi oborio Karlovicev rekord.
      Originally posted by Casiraghi
      Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
      Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
      Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Jeste da je dvorana/poludvorana ali kada je Coric nabavio ovakav servis . U jednom trenutku Govedarica spomenu 214km/h
        Similis simili gaudet

Comment

• Meni nije jasno od kad on to zna da igra na travi, dobio ozbiljne igrace ove nedelje.
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Finale Nick vs Novak
            Titula Nick

Comment

• Mene malčice sramota kako lagan žreb, lakši nego prošle nedelje na 250-ici, ima Federer, a koliko se muči. Nešto mu ove nedelje ne prija. Neubedljiv je. Ne znam šta je...
              Federer, O'Sullivan, Schumacher, Armstrong!

Comment

• Mislim da nema dovoljno energije, nekako mi tako izgleda tokom cele nedelje...

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Mečeve bukvalno izvlači nekim genijalnim potezima, na klasu. Sve ostalo je traljavo i nekonstantno.

Comment

• No, dobro, makar unapređuje TB statistiku.

Comment

• Meni je samo bitno da zavrsi turnir nepovredjen, neka odmara cele sledece nedelje i bice spreman za W.

sigpic

with experience.

Comment

• Koliko je nervozan, katastrofa...i takav je ceo turnir

sigpic

with experience.

Comment

• Igra Rodzerova je dobra. Mislim, uz malo vise energije I smirenosti bice on veliki favoritn na Wibledonu. Ali nije sigurno da ce resiti te probleme. Dosta me iznenadjuje sto je toliko nervozan. Ajde u Miamiju se prezasitio, ali nisam ocekivao da ce tako da bude I posle tako duge pauze.

Comment

• Ovo mu je 8.mec u 11 dana, cak je i juce izjavio da oseca mali umor...sledece nedelje ce odmarati, tako da ce biti to ok za W

sigpic

with experience.

Comment

• Jeste da mu je ovo 8. meč u 11 dana, ali on igra tako maltene od 5. meča. Zato mi je sve ovo mnogo čudno.

Comment

• Dobro je, prosao je u finale, 2 seta
                                Nadam se da finale malo kasnije pocinje, ne ovako rano...

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X