X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• 13 sati za popunjavanje Dubaia, nemojte zaboraviti

Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока

Comment

• Jbt, sta je s ovim rezultatima ove sedmice...

Comment

• Rio je katastrofa
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Pa meni u Marseju nijedan nije prosao prvo kolo u timu, a u Riju 1
          Ala sam izabrala, svaka mi cast
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Meni u Riju samo Kuevas. Zene me u Dohi ubile... Sedmica za zaborav

Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока

Comment

• nedelja je katastrofa

Rio mi je najgori, jer sam tu svesno izabrala jak tim, a svi nosioci prsli pre QF, najdalje mi stigao Munar

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Kakav ima dobar teniski fantasy o kojem se ovde prica

Comment

• Zenski IW istice za 9 sati.
                  Muski sutra.
                  Originally posted by stefan97czv View Post
                  Kakav ima dobar teniski fantasy o kojem se ovde prica
                  Nema ove godine, sledece se vraca, taj dobar mislim.
                  A idi malo unazad do AO sredinom januara, tada smo poceli ovaj neki, pa ako hoces da se pridruzis pise ti tamo sve.

Edit: evo ti

http://www.sportklub.info/forum/show....php?p=1935771
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Koliko sam se mucila juce sa zenskim zrebom...i nikako da dodjem do kraja
                    Muski deo se zakljucava za 7 sati
                    sigpic

Comment

• i ja isto
                      a jos gore mi je da izaberem tim, moram da pazim koga biram, ipak je jos pocetak sezone, ne smem sve najbolje da ispucam

sigpic

with experience.

Comment

• Dimitrov se povukao, ne znam da li se menja zreb, ali mozda hocete nesto da promenite

sigpic

with experience.

Comment

• Ja cu igrati samo ove velike turnire. Nisam stigao da odigram zene, ali jesam muskarce. Prosli put cista kradja, najvise pogodaka a tek 6. mesto, zato sam digao ruke od ovog challenge-a..
                          Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• Zaboravila sam da se "pohvalim" juce da su mi i "sampion" i "sampionka" ispali u istom danu [emoji22]
                            Dobro sam se drzala u obe konkurencije, a onda nastao potop -.-
                            sigpic

Comment

• Meni jos samo Fed ostao, kao finalista, a kod zena sam bolja, imam Pliskovu i Svitolinu

sigpic

with experience.

Comment

• Ja igrao Kecmanovica do polufinala hahah i eto stize covek do QF
                                Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Working...
                                X