No announcement yet.

Fantasy tennis, POOL game - diskusije

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Maa ja vise ne kontam kako idu ove cene i kako je sad Nadal ovoliko dobio na ceni a Roger izgubio iako mu je ove nedelje rezultat bio iznad proseka?

@goga
    Ja ni ne znam kako vi uopste iskombinujete svaku nedelju. Imam celu americku turneju da te stignem

Comment

• Ne mo`š odustat od ganjanja Goge Vule, nikako

Comment

• Dobro je sto postoji ogranicenje jer tada stvarno samo najbolji mogu da budu u vrhu. Ne isplati mi se da trosim izmene na Pospisila, Rus i Kudlu.

Ima srece sto ne igram ozbiljno ovaj Fantasy

Comment

• Originally posted by Vule_89 View Post
          Dobro je sto postoji ogranicenje jer tada stvarno samo najbolji mogu da budu u vrhu. Ne isplati mi se da trosim izmene na Pospisila, Rus i Kudlu.

Ima srece sto ne igram ozbiljno ovaj Fantasy
          Ovo me sad podsjeca na Fixnog [emoji16] izgovori, izgovori...

Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока

Comment

• Cuj opravdanje evoo uporedi samo GS rezultate i videces ko je bolji kada mi se igra Fantasy

Kyrgios da mi nije ispao, stigao bih te sigurno neminovno je da cu te stici, ovako ti je samo svaka nedelja stresna

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
              i normalno, nas 4 imamo istog kapitena
              felilopez je omasio lock
              batalio sam ovu nedelju namerno, ostalo mi je samo 24 izmene pa hocu da budem top za kraj sezone ionako je ovo nedelja posle gs gde ce biti verovatno 'iljadu i jedno iznenadjenje...

jedino zaboravio da ubacim s klupe milera i marterera

Comment

• Jel neko ima Cuevasa za kapitena??? [emoji850]
                Pa moj Fixni, ponisti cijeli W s ovim izborom [emoji33]

Comment

• Sad svi treba da pomislimo da je fiksni neki znalac, a on slicajno dobro odigrao W

Sent from my MI 6 using Tapatalk
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                    Lajović osvaja Umag
                    2 down, 3 to go

Comment

• Diego.
                      sloboda ili ništa

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Iskoristio sam transfer da bih dobio 9 poena, a taman fino krenula nedelja. Odmah cu ga prodati.
                          sloboda ili ništa

Comment

• hahahha, ali bas

It's the Red Wedding of FTL this week. Pure torture.
                            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• Od 5 igraca, dva finala, dva polufinala i jedna cetvrtina... Ako bi bila makar jedna medalja ne bi bilo lose [emoji4]

Comment

• Nema problema, samo reci [emoji966]
                                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Working...
                                X