Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

5-1 i dvije mec lopte oh Jano, Jano, Jano ubava si Jano

Comment

Belinda pukla, Simon predao, jos da je Woz izgubila, katastrofa od dana bi bila
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

Predpostavljam da je ispadanje Kasatkine lepa vest Bojana,a lepa Carolina se provuce Markane cccc,al ajde za nju mi dragi nek i osvoji,ti ces negde u julu da odustanes od takmicenja kad budes debelo iza nas ...ja moram da vodim red o Bojani i jos ponekom odavde, da se ne odlepe slucajno

Comment

ja Kasatkinu nemam, tako da me to ne dotice
          za sad samo svoj tim gledam

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Pa sta ja onda gledam,Daria kasatkina Pako team

Opet gledam,proveri ti to opet,oni znaju da baguju ali ovoliko nikad
            Last edited by 61563; 17-01-18, 09:01.

Comment

na klupi je, nebitna je

sigpic

with experience.

Comment

A na klupici ti je pu majku mu ,jao a mogla i ona Svitolina da zvekne sinoc,uzela set i posle joj nije bilo dobro zvala medical,to za tebe nebitno ali ima ju je ljudi bas bi bilo fino da je zveknula,

Comment

pa kad uporedis tim, tacno vidis ko je zamena, a ko igra

sigpic

with experience.

Comment

Originally posted by 61563 View Post
                    Predpostavljam da je ispadanje Kasatkine lepa vest Bojana,a lepa Carolina se provuce Markane cccc,al ajde za nju mi dragi nek i osvoji,ti ces negde u julu da odustanes od takmicenja kad budes debelo iza nas ...ja moram da vodim red o Bojani i jos ponekom odavde, da se ne odlepe slucajno
                    Sta si se naljutio sto mi gledas u ledja
                    sloboda ili ništa

Comment

Znam al tvoj nisam tako gledao,tvoj sam odmah prvi pogledao,bez da poredim i video nju i bio ubedjen da si je stavila,al evo bar Dragan jeste lepo

Markane,ja se necu naljutiti da me zezas do sutra ,a zna se da vec na pola ili brze, koje god tipovanje/sport uzmemo ko kome gleda u ledja
                      Last edited by 61563; 17-01-18, 09:10.

Comment

Mmmmmm...manje od 2 poena da budem prva, ehhh samo da je stariji Zverev hteo da odigra juce

Al zanimljivo ovo sto obradjuju sada igrace i u toku meca...dok ne naidje Delpo, onda im treba skoro 24h
                        No najbitnije je starac da ispadne nekako

tt
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

a da se ti malo manes starca, pusti ga

sigpic

with experience.

Comment

Boze sacuvaj...starci u penziju!

tt
                            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

zasto teras Karlovica u penziju, sta ti je on skrivio

sigpic

with experience.

Comment

Ma i taj isto..izbacio me sa W

tt
                                sigpic

Comment

Working...
                                X