Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• problem sa Halep je taj clanak, niko ne zna da li je sve ok

ovo je sa chata
    Given the relatively easy draw and the clay court season coming up, do you think 16.5M for Halep is worth it even when its highly likely that the ankle injury will create problems again ?
    ja cu nju da kupujem pred sljaku, kad prodam Rogera, imacu 27.5 miliona samo od njega
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• A mozda mu padne cena?
      U svakom slucaju imaces za nju

tt
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Evo je neka moja ideja, prodam Woz uzmem Svitolinu, a prodam Nishikorija/Monfilsa i uzmem Halep. Onda cu imati po dve devojke iz svakog dela zreba, i onda cu da prodam Nishikorija/Monfilsa i uzmem Delpa.
        Mada bih i ovog Jarry-ja uzeo, skocice mu cena, a ide sezona sljake. Malo 3 trejda ove nedleje.
        sloboda ili ništa

Comment

• Malo je 3 trejda svaki put skoro.
          A i prevazna 2 turnira da trosis pare na Jarryja, bar ja tako razmisljam.
          I neobicno da ti delis svoje dileme sa nama...to zato sto si pao na listi?
          Samo shminka mudro cuti i skija vrv

tt
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Ma zezam se, pokusavam da vas odvucem u pogresnom smeru.
            sloboda ili ništa

Comment

• Aaa i time se bavis...ccccc
              Meh ovi muskarci...

tt
              sigpic

Comment

• Jarry, Cuevas, Fica i Puj, svima ce da skoci cena, lepo cu da zaradim

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                  ja cu nju da kupujem pred sljaku, kad prodam Rogera, imacu 27.5 miliona samo od njega
                  Samo 27.5?
                  sigpic

Comment

• Bice bas zanimljivo sastaviti tim....

Comment

• Bice skroz zanimljivo, ja sam nesto smislila, ali nisam 100% zadovoljna

sigpic

with experience.

Comment

• Treba mi jos par izmena i nekoliko miliona da napravim tim

sigpic

with experience.

Comment

• Jel ,meni aj ne trebaju milioni ,al izmene da...mada opet bi se sve svelo na procenu ko ce dalje dogurati ,a nije lako posle zreba,...iskreno bilo bi mi lakse da uzmem ,pored Noleta ,sad 2 zene za koje mislim da ce daleko,ali ta solucija otpada ko RF

I da, Markanu sam obecao da cu mu reci posle zreba ko mi je kapiten,pa da ispunim napisano... jedan je Novak kapiten

Comment

• Napravila sam tim i to je to, bolje ne mogu
                            ali neka samo Roger odradi svoj deo posla i tim ce biti odlican

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                              Napravila sam tim i to je to, bolje ne mogu
                              ali neka samo Roger odradi svoj deo posla i tim ce biti odlican
                              Ne moras mi reci tim(tj.teniserke) ,aj kazi mi samo koji ti je odnos muski/zenski za ovu nedelju

Comment

• 5:3 za muskarce

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X