Fantasy tennis, POOL game - diskusije

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Indigo View Post
    I ja uzeo Cordobu, nije lose posle katastrofe u Australiji.
    Odakle ti to da si uzeo Cordobu?

Comment

• Originally posted by p4p1 View Post
      Odakle ti to da si uzeo Cordobu?
      Ne kvari
      There's something wrong with me chemically
      Something wrong with me inherently
      The wrong mix in the wrong genes
      I reached the wrong ends by the wrong means
      It was the wrong plan
      In the wrong hands
      With the wrong theory for the wrong man
      The wrong lies, on the wrong vibes
      The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Comment

• Kako sam lagano uzeo Kordobu
          Hvala papi.
          It was the wrong plan
          In the wrong hands

Comment

• I drugi put brt

Comment

• Beše li na fantaziju neka tabela koja pokazuje ukupno ko je koje mesto i koliko je bodova osvojio ili samo ovako po turnirima?
              Ko je naj sasvim potpuno sasvim najbolji? https://ibb.co/SmC01mT

Kad sam bio mali moji su idoli bili Brena, Boba, Doors i Čorba, sada samo Zdravko Čolić.

Comment

• Ima, ides na standings i tamo mozes da vidis
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Gledate pobednicu, tj citate.. Hua Hina
                  Tj delim prvu poz sa Tata Srkijem, samo ja imam 15 pogodjenih, a on 14
                  E ali nemam pogodjenu nijednu pokufinalistkinju, pa sta ste vi ostali tek tipovali...

Ni u St.Petesburgu nisam losa 3rd, sa 1 PF Ribakinom [emoji41]
                  Jevgenij pokidao kod brace Rusa 40 poena, ja 23 :gun:

U ATP srednje zalosno, sve u zlatnoj sredini.

Tipujte prvo zene 1 turnir - Dubai (pocinje prvi) i imate 3 muska.
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                  But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Hahaha, samo pogledajte atp teams za Rio

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Vidim da imamo svi isti broj bodova i pobeda, jel to imamo svi iste igrace?

Haha svasta
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Pogledajte kako sam majstorski odigrao WTA Acapulco 😂😂
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands

Comment

• Hahahaaha, koja steta sto si pogodio Potapovu

sigpic

with experience.

Comment

• Koliko vidim onaj draw challenge ce biti, pojavio se Sinsinati

http://www.tennisdrawchallenge.com/team

A je l zelite da igramo onu pool igru ili ne?
                            Morala bih da menjam neka pravila, mozda je bolje da se ona nastavi tek sledece godine

sigpic

with experience.

Comment

• Podsetnik za ovu igru, nije nas puno igralo ali eto

http://www.tennisdrawchallenge.com/bracket

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                                E ovako ovo su konacna pravila, pocinjemo od AO

Osnovna pravila

1. Bira se tim za ATP.
                                2. Svakog igraca treba da rangirate od 15 do 1 ili od 9 do 1, a to je koeficijent sa kojim ce da se mnoze poeni koji igrac osvoji. Dakle, sto je veci broj, to znaci da imate vise poverenja u tog igraca i mislite da ce dalje da ode
                                3. Nema ponavljanja igraca, tj. npr. ne moze 15 puta da se izabere Nadal za RG
                                4. Ako dodje do predaje pre pocetka meca, igrac ne dobija bonuse. Ako dodje do predaje tokom meca (dovoljan je i 1 poen da se odigra), igrac dobija bonuse za pobedu

Poeni:
                                1. svaka pobeda nosi 1 poen, poraz ne donosi poene
                                2. ako nosilac pobedi vise rangiranog nosioca, dobija bonus od 0.1
                                3. ako nenosilac pobedi nosioca, dobija bonus od 0.1
                                4. ako igrac pobedi top 10 igraca, dobija bonus od 0.1
                                5. ako igrac dobije top 4 igraca, dobija bonus od 0.1

U zavisnosti od toga koji su nosioci, broj poena se mnozi sa kofecijentom:
                                1. od 1.-8. nosioca: 1
                                2. od 9.-16.: 1.25
                                3. od 17.-24.: 1.5
                                4. od 25.-32.: 1.75
                                5. nenosioci: 2
                                6. igrac sa WC: 2.5
                                7. kvalifikant/LL: 3

Poeni kad je 9 igraca:
                                1. od 1.-8. nosioca: 1
                                2. od 9.-12.: 1.25
                                3. od 13.-16.: 1.75
                                4. nenosioci: 2
                                5. igrac sa WC: 2.25
                                6. kvalifikant/LL: 2.75

Turniri:
                                1. AO - 15 igraca
                                2. IW - 15 igraca
                                3. Miami - 15 igraca
                                4. Madrid - 9 igraca
                                5. Rome - 9 igraca
                                6. RG - 15 igraca
                                7. Wimbledon - 15 igraca
                                8. OI - 9 igraca
                                9. Cinncinnati - 9 igraca
                                11. USO -15 igraca
                                11. Shanghai - 9 igraca
                                12. WTF/NextGen - 9 igraca

Timove saljete meni, ja cu tabele da popunim tek kad pocne turnir, tako da ne postoji mogucnost prepisivanja. A pre pocetka turnira cu samo da popunjavam imena osoba koji su mi poslali tim.
                                U slucaju da turnir pocinje u nedelju, rok za timove je ponedeljak. Neki turniri ce biti izuzetak, kao npr. RG, WTF, ali to cu vam vec na vreme reci.
                                U slucaju da se igrac povuce pre pocetka njegovog prvog meca, zamena moze da upadne i ona upada na najlosije mesto, svi ostali se pomeraju za jedno mesto unapred. Zamenu mozete da posaljete odmah kad saljete tim, a mozete i kad taj neko odustane.
                                A da bi igrica bila sto zanimljivija, posto igramo 12 turnira, jednog igraca mozete najvise 8 puta da izaberete. Napravicu tabelu u posebnom sheet-u koja ce i to da prati, tako da cete uvek imati i tu informaciju.

Iskreno se nadam da ce nas dosta igrati, trazi manje vremena od suicide-a

Da li ste zaintersovani za ovo?
                                Prosle godine smo poceli i onda korona...

Evo i link, cisto da se podsetite kako je izgledalo

https://docs.google.com/spreadsheets...zH8/edit#gid=0

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X