No announcement yet.

Fantasy tennis, POOL game - diskusije

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• U Moskvi i Stokholmu drzim cvrsto, da ne pobegne..

Spoiler

Ali zato u Antverpenu kidam
    Imam finaliste Stanka i Endija

Kod zena ne smem ni da udjem -.-
    Edit: Usla. Dobro je, nisam najgora
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Timovi za Antverpen su najbolji, svi smo iste izabrali [emoji3]

Sent from my MI 6 using Tapatalk
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Haha vidi stvarno, svo petoro: Monfa, Sten, Endi i Gofan
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• U Moskvi sam drugi, Stokholm 10. a Belgija 77. na listi, u svakoj sam pogodio jednog finalistu.
          Najbolje tipovanje ove sezone
          Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• Zavrsena i ova igrica, dejo84 prvi za ATP Brackets i WTA Teams, a ja prva WTA Brackets i ATP Teams.
            Ali posto dejo ima vise drugih mesta od mene, on bi trebao da bude ukupni pobednik

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Dosta slab drugi deo sezone za mene sto se ATP dela tice. U Brackets sam uspeo nekako da zadrzim prvo mesto, medjutim u Timovima uzas. Na kraju sam za Bazel i Bec pokusao da rizikujem sa iznenadjenjima, medjutim nije dalo rezultata. Za WTA Brackets sam propustio Dubai, Budimpestu, Akapulko, Indian Vels i Sinsinati, tako da je drugo mesto premija.

Comment

• Odlican si bio za WTA Teams, na listi si 24., a igrao si 49 turnira od 56.

sigpic

with experience.

Comment

• S' obzirom da sam odigrao svega 27 turnira vrlo sam zadovoljan. Na svim imam procenat pogodjenih preko 50%. Mrzelo me da tipujem svaku, GS sam sve i 8 mastersa uz poneki ATP 500 i 250
                  Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• Da ne bi kukali na suicide temi, ovde cemo ubuduce da diskutujemo o pool igrici

gotova su ova 3 pripremna turnira, rezultati

https://docs.google.com/spreadsheets...gid=1591970707

narednih nedelja cu da ispisem pravila i pitanja koja imam, da se sve dogovorimo za AO

sigpic

with experience.

Comment

• Oo peta sam iako nisam igrala WTF, lepo, kao i uvek zlatna sredina, ahh sva sam takva zlatnaa
                      sigpic

Comment

• Samo nas troje igralo WTf, ali je znacilo, da bi videla kako funkcionise sa bodovima

Ali moram da kazem da sam skroz ponosna na konacnu tabelu i zelene i crvene strelice

sigpic

with experience.

Comment

• Pitanje, vezano za POOL igricu, da li zelite da igramo i WTA turnire ili samo ATP?

sigpic

with experience.

Comment

• Menščini da ne zele nista [emoji16]

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Comment

• Ih polako, tek je postavljeno pitanje

sigpic

with experience.

Comment

• Sta je pool igrica??? Lol
                                Ovo sto smo poslednje uveli?

Ma jok, samo ATP
                                sigpic

Comment

Working...
                                X