Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Postoji verovatnoća da su emotivno ispražnjeni. Ja se barem tako osećam još uvek.. svi su u nekoj euforiji, svi govore o zlatu oko mene, razbićemo Amere.... u šta ne sumnjam, da se razumemo, niti spuštam loptu, naprotiv, ali sam mnogo opuštenija i šta god da urade večeras oni su ga za mene uzeli još u petak.
    Volela bih da odigraju pametno i dobro i da stave tu krunu ma kog sjaja ona bila. Fantastični su u svakom smislu i zaslužili sve hvalospeve , što je iskreno malo ko očekivao.
    Srećno momci i vidimo se sutra kod vašeg balkona!
    Last edited by miloolja; 14-09-14, 15:23.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Hvala Saletu i ekipi !
      Naklon do poda, majstori !
      Dayman (a-a-ah...)
      Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
      Champion of the sun (a-a-ah...)
      You're a master of karate and friendship
      For everyone

Comment

• Cekaj, mi smo se sad kvalifikovali i za OI?
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Nismo jos,na EP moramo da dodjemo do 7 najboljih da bi isli na OI ja mislim
          Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• Sad su ovi na RTSu tako rekli, zato pitam jer sam i ja mislila da nam treba neki plasman na EP

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by goku View Post
              Nismo obezbedili, uradićemo to u nedelju ili na EP u Francuskoj sledeće godine.
              Ja se izvinjavam na dezinformisanosti, mislio sam da samo svetski prvak obezbeđuje Olimpijske igre, izgleda da i finalista ide, reče Dalipagić.

Comment

• Ja sam gotovo siguran da samo osvajac SP ide na OI direktno a ostali da se izbore za mesto,tako je bilo do sada cini mi se.

EDIT:Evo goku je rekao,mada je Sarenac rekao u prenosu da nismo jos obezbedili.
                Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• Originally posted by goku View Post
                  Ja se izvinjavam na dezinformisanosti, mislio sam da samo svetski prvak obezbeđuje Olimpiske igre, izgleda da i finalista ide, reče Dalipagić.
                  E to sam i ja cula

sigpic

with experience.

Comment

• Last edited by miloolja; 14-09-14, 22:36.
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Ja nesto mislim samo pobednik,nemoguce da niko nije spomenuo Rio posle poluf. Aj kad neko nadje zvanicnu infor.da okaci,nije mala stvar OI...
                      sigpic

Comment

• Najvaznije je da su momci srecni sa srebrom a ne klonuli sto nisu uzel izlato i to em vrlo raduje,verujem da ce biti festa sada u hotelu a naravno i ocekujem ogroman docek pred skupstinom
                        Dreams are coming true.

Comment

• sigpic

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                            E to sam i ja cula
                            http://en.wikipedia.org/wiki/Basketb...ummer_Olympics

Izgleda samo šampion, mi moramo na EP da obezbedimo.
                            Last edited by goku; 14-09-14, 22:40.

Comment

• Veliki, veliki respekt za ove heroje! Pokazali su kako se igra za svoju zemlju, za svoj narod.

Comment

• Kapiten Krstić se povlači iz reprezentacije!
                                Home Is Where The Heart Is... My Home, My City, My House..‪#‎HeatLifer DWade‬

Comment

Working...
                                X