X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Kakav je lik Dimitrov
    OVAKO

Comment

Kako je uspeo Dimitrov da izgubi set, kad sam krenula s posla, Thiem se raspadao...

z3 compact using Tapatalk
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

Mogla bi se postaviti anketa ko je najveci choker na zavrsnom turniru, sa ponudjenim odgovorima: Dimitrov - Cilic. Teska borba mada moj glas ide Grisi, on je neprevazidjen.
        sloboda ili ništa

Comment

Al podloga je led ledeni, konacno pravi dvoranski uslovi u Londonu.
          OVAKO

Comment

Thiem improvizuje 80% bekhenda.
            sloboda ili ništa

Comment

Originally posted by Stefan-kobe View Post
              Al podloga je led ledeni, konacno pravi dvoranski uslovi u Londonu.
              Super,mi navijaci Nadala smo zbog toga presrecni.

Comment

Nije bas led, jeste brza, ali mislim da je Sangaj brzi

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Originally posted by Ivan_pg View Post
                  Super,mi navijaci Nadala smo zbog toga presrecni.
                  A ako bila sporija on bi dobio Feda, nema problem. Jedini nacin da Rafa osvoji ovo je da Federer ne bude njegov protivnik u finalu.
                  OVAKO

Comment

Originally posted by Stefan-kobe View Post
                    A ako bila sporija on bi dobio Feda, nema problem. Jedini nacin da Rafa osvoji ovo je da Federer ne bude njegov protivnik u finalu.
                    Ma znam ja to ali pitanje je sta moze i protiv ostalih,valjalo bi da uzme tih 200 bodova da bi obezbijedio prvo mjesto makar do AO.Tamo ce vjerovatno deda osvojit titulu a Nadal sigurno nece daleko.Znacilo bi mu tih par nedelja vise na prvom mjestu.

Comment

Auu sjajno Griša

Comment

Ma znam ja to ali pitanje je sta moze i protiv ostalih,valjalo bi da uzme tih 200 bodova da bi obezbijedio prvo mjesto makar do AO.Tamo ce vjerovatno deda osvojit titulu a Nadal sigurno nece daleko.Znacilo bi mu tih par nedelja vise na prvom mjestu.
                        A kako moze da izgubi 1.mesto pre AOa?

sigpic

with experience.

Comment

Monotono postaje ovo, daj nesto novo.

Inace sta je Dimitrov odigrao na bp sad. Fkt nenormalan lik, od sjaja do ocaja za vrlo kratko vreme. Bice sad spektakl kad krene sa duplim greskama u sledeceg gema.
                          OVAKO

Comment

Osvaja ovo Grigor pješke, jedini koji može dobiti Rogera

Comment

Al kakav je glupan ovaj Dimitrov, Tiem stoji 90 metara iza a nije mu niti jednom drop spustio.
                              OVAKO

Comment

ovaj Govedarica

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X