Clear All

Niš ekspres!

Comment

Kako Jović deli lopte, ko rukom

Comment

Koliko je bolja odbrana u odnosu na proslu. Idemooo

tt sa A5 u inat Mi6
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

"Brini se više za svoju savest, nego za svoj ugled. Jer savest je ono što ti zaista jesi, a ugled je ono što drugi misle o tebi. A ono što drugi misle o tebi… to je njihov problem."
          Meša Selimović

Comment

Fali nam plej samo tako.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
            Now, I meant to talk about something else earlier on, and I've forgotten what it was. I've remembered what it is again, but I've also forgotten. And that's really what adult life is like most of the time.

Comment

Op op

tt sa A5 u inat Mi6
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Dobro je, dobro je. Samo da mi diktiramo rezultat

Now, I meant to talk about something else earlier on, and I've forgotten what it was. I've remembered what it is again, but I've also forgotten. And that's really what adult life is like most of the time.

Comment

Cini mi se da momci imaju mnogo vise samopouzdanja u ovoj utakmici, al ih je Sale sredio

Sent from my MI 4S using Tapatalk

Comment

Mnogo, mnogo obo bolje izgleda nego do sada, mada ni Turci nisu nista..ako izuzmemo domacinstvo.
                    Ajmoo momci!

tt sa A5 u inat Mi6
                    sigpic

Comment

Ma opusteno, i da zavrsimo cetvrti u grupi nista strasno, ovo je samo priprema za nokaut fazu. Ja bih cak i voleo da dobijemo nekog jaceg u cetvrtfinalu.
                      IMG-20190614-192941
                      "A lot of football success is in the mind. You must believe you are the best and then make sure that you are."
                      Shankly-Paisley-Fagan-Dalglish-Benitez-Klopp

Comment

Konačno neko da kaže da je Boban iz Boljevca. Uvek kažu Zaječar.

Comment

Div iz Boljevca bolje da malo stegne tu loptu, ima ruke kao lopate, a ladno mu cupaju loptu iz njih.

Comment

Ubise nas presingom, nasi se pogubili, 12-0 serija, strasno..
                            Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Cim sam nas pohvalio pocepaše nas ))

Sent from my MI 4S using Tapatalk

Comment

Ušli smo u mašinu za mlevenje, mora ovo podhitno da se prekine

Comment

Working...
                                X