Originally posted by Casiraghi
    Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
    Originally posted by Casiraghi
    Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Ide Busta u finale, kakvo skidanje gaca cemo tamo da gledamo
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Epsko polufinale Us opena

Comment

• Teško da išta može biti gore od ovogodišnjeg finala Wimbledona

Comment

• Kevin - srednje zalostan. Idealan scenario za Bustu!!! Idemo Bustice momcicu.
            Definitivno najgori finalista slema jos od 2005 i Mariana Puerte!
            Tenis dozivljava nove momente!
            sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
            Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Kako mu je ukrao set. Maestralno!

Comment

• Vraca se Kevin .... da li cemo gledati epski mec ili ce se unormaliti Kevin sada i odraditi ga iskusno?
                sigpic

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.

Comment

• Ide majstor Kevin u finale slema, ko bi to rekao

Comment

• Bolje Kevin nego Busta, dobro je da se probudio

z3 compact using Tapatalk
                    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                    with experience.

Comment

• Ne daj se Bustice!!!
                      Ima nade!
                      Jebem ti slem gde Busta Karenjo dogura do polufinala
                      sigpic

Comment

• Dobro jutro, stigoh taman na vreme da odgledam Kevinov servis za finale...ukoliko ne napravi brejk sada
                        Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                        Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                        "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Bravo Kevine...,sta je ludak hvatao malopre,vidi se da puca od samopuzdanja
                          sigpic

Comment

• Nadam se da ce ovo biti epski mec i da ce pobjednik ovog meca osvojiti titulu, jer ona druga polovina je sramotna bila. Celendzer nivo.
                            sigpic

Comment

• Vamos Delpo

Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                              Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                              "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Samljeće ga Rafa
                                Ovaj mulac što komentariše je uspio za 5 minuta istrošiti NEVEROVATNO, jedno 10 x je spomeno.
                                Last edited by torpedo; 09-09-17, 01:54.

Comment

Working...
                                X