X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Neprevaziđeni su, uvek mogu da ih gledam

Kapiram da ovaj TB odlučuje pobednika

Comment

• Ovo histerično i nesportsko navijanje se već ustalilo kao normalno? Odličan meč, šteta što ovi okolo nisu dorasli pa moram mutirati ton

Comment

• Federer je kreten.
        sigpic
        "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
        AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Navijam za Feda, ali ovi nemacki komentatori su ga preterali koliko su biased za njega.
          Mnogo pogresnih odluka Federera u TBu I propustenih sansi, mora sada da okrece...

Comment

• Originally posted by notorious View Post
            Ovo histerično i nesportsko navijanje se već ustalilo kao normalno? Odličan meč, šteta što ovi okolo nisu dorasli pa moram mutirati ton
            Vidiš da i ne pričamo o tome više, normala

Baš neverovatno da je Federer izgubio ovaj TB. Totalno zakazao u ključnim momentima. A nije ni da je Delpo briljirao

Comment

• Neka izgubi, kreten jedan, koliko mu treba sansi...

z3 compact using Tapatalk
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Nije kreten nego igra očajno. Ovakvom igrom sve i da prođe nema šansi protiv Nadala za set. Nema povjerenja u svoje udarce i to je to.
                Australian Open (2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018) French Open (2009) Wimbledon (2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017) US Open (2004, 2005, 2006, 2007, 2008)

Comment

• Vidi sad kako servira, gde je takav jedan bio na silne set lopte...
                  Ma kreten je i neka izgubi, iznervirao me maksimalno

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Gleda i Manu

Comment

• Originally posted by p4p1 View Post
                      Vidiš da i ne pričamo o tome više, normala

Baš neverovatno da je Federer izgubio ovaj TB. Totalno zakazao u ključnim momentima. A nije ni da je Delpo briljirao
                      Kad je uhvatio bombu za 3-1 mislio sam da je kraj seta. Trebao je Fed dobiti TB kad se već izvukao i došao do njega. Del Potro konačno spušta FH kao u najboljim danima, i to se vidjelo u prethodna 2 meča, strahoviti udarci. Baš odličan meč, za ovaj nivo razmjena i snagu udaraca ne griješe puno. Nadam se da će Del Potro iskoristiti nalet iz trećeg seta i završiti ovo.

Comment

• Gotovo je ovo

sigpic

with experience.

Comment

• Izdrzi Delpo, vamoos!!
                          Originally posted by Casiraghi
                          Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                          Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                          Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Samo servis da ne zakaže.

Comment

• Izgleda nista od duela najvecih.

Comment

• Kakav je ovo glupson to svijet nije vidio.

Vazno je da je on sam sebi tersao 3 seta
                                sigpic
                                "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                                AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

Working...
                                X