No announcement yet.

>>>UŽIVO<<< US Open 2017.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Bravo Rože, u drugoj nedelji očekujem podizanje forme i vrhunski tenis.
    Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

• Matora uvek igra dobro GSove

tt sa A5 u inat Mi6
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Juzni je imao neki problem sa nogom/stopalom pocetkom 4. seta, bar je tako delovalo.
        Nece Rodzer jos dugo biti na USO. Sta god da je u pitanju, nije dovoljno dobar za titulu.
        Dayman (a-a-ah...)
        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
        Champion of the sun (a-a-ah...)
        You're a master of karate and friendship
        For everyone

Comment

• Malo falilo da ga ona nasa zahebe

Nekako je preziveo, nema sanse za titulu, ali gde da izgubi od Juznog

z3 compact using Tapatalk
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Jos im se izvinjava

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• fun fact:
              Federer neiznudene greske
              US Open
              vs. Tiafoe: 56
              vs. Youzhny: 68
              Wimbledon
              u svih sedam meceva: 74

Comment

• Trebalo je da im svima po spisku, naravno sa osmehom, ne bi rec razumeli, mislili bi da se izvinjava
                Dayman (a-a-ah...)
                Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                Champion of the sun (a-a-ah...)
                You're a master of karate and friendship
                For everyone

Comment

• Kaze Mats nema problem sa ledjima,nego samo Novakov simptom da ga smaraa da igra sa 10 puta slabijima od sebe i tako napali protivnikr da igraju mec zivota

Ne verujem to nije Rodzerov stil,on bi prva 2 kola dobio 3:0 za sat i po vremena da je fit,ali Mats je stara kuka,priziva 20icu

Comment

• I treba da se izvinjava, presudan poen

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ihh koliko je Lajani gresio u bitnim poenima...i svi ostali..
                      Steta sto nije bila u pravu...

tt sa A5 u inat Mi6
                      sigpic

Comment

• Najlepša je medju ženskim sudijama, pa su joj oprostili
                        Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

• RF je poznat po dobrim procjenama, 2x zaredom u pravu kad se lomi meč

Comment

• Evo sad rece da su ledja ok, da je to proslost, sto znaci da samo nije u formi, a sa njim se nikad ne zna kad ce kliknuti

sigpic

with experience.

Comment

• Šteta što je forma ovako očajna, inače se žrijeb tako otvorio da bi u regularnim uslovima trebalo da bude šetnja do polufinala za Rogera. Sljedeće kolo Feliciano (h2h 12:0), pa onda Kohlschreiber (h2h 11:0) i u četvrtfinalu jedan od sljedećih igrača (Bautista Agut, Mannarino, Del Potro i Thiem). Za prvu dvojicu ne bi smjelo da bude problema, Del Potro je hendikepiran nedostatkom bekhenda, a Thiem sa večerašnjim nivoom igre (što je uobičajen nivo igre na hardu za njega) čak i sa večerašnjim Federerom on nema šanse ni za set. No ovo je forma koja se može mjeriti onom kad su Robredo (dotadašnji h2h 0:10) i Seppi (dotadašnji h2h 0:9) dočekali minut slave.
                              Australian Open (2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018) French Open (2009) Wimbledon (2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017) US Open (2004, 2005, 2006, 2007, 2008)

Comment

• Ne bi Roger igrao da zna da nema sanse za titulu,tako da to da nije moguce da podigne trofej nema argumente,aa ako su ledja ok on je prvi favorit definitivno

Ali koja je ovo vasiona u odnosu na Rogera 2015(iako i vakav ce uzeti turnir),Tenis je u dubokommmm kanaluu dubokom

Comment

Working...
                                X