€ 16,790,000
    sigpic

Comment

Krajinovic
      OVAKO

Comment

Krajinovic izgubio 1.set od Grotha
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

Originally posted by Marija81 View Post
          Ma šalila sam se

Mora maler da se razbije.

I Mirza Bašić pobedio ...
          Nije bilo potrebe da se izaziva propast. Mogli smo bar mi pesimisti da se nadamo nečemu a ovako svaka nada biva u startu pokošena. Plašim se da će to tvoje razbijanje malera potrajati duže nego Novakov napredak

Comment

Krajinovic treba prestati sa tenisom ako izgubi od Sam Grotha na sljaci, Groth i onako nije dobio mec skoro 5 meseci, a da ne pricamo o sljaci.

Comment

Uzeo Krajinovic 2.set u TBu, valjda ce uspeti da prodje dalje

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Bouchard najverovatnije propusta RG

sigpic

with experience.

Comment

Prosao Filip.
                  Originally posted by Casiraghi
                  Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                  Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                  Srecan Mane svima koji slave.

Comment

I Krunic je prosla

sigpic

with experience.

Comment

Originally posted by notorious View Post
                      Nije bilo potrebe da se izaziva propast. Mogli smo bar mi pesimisti da se nadamo nečemu a ovako svaka nada biva u startu pokošena. Plašim se da će to tvoje razbijanje malera potrajati duže nego Novakov napredak
                      Pa to je onda super...
                      Ne nadate se ničemu ( ili se nadate propasti )...
                      Svaka pobeda je bonus
                      Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                      Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                      "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

Nazalost moram da kazem da Nadal ovo nece osvojit,uzece ili Djokovic ili neki mladji teniser ali Rafa nece sigurno.Tako je kako je dako iduce godine bude bolje.

Comment

Originally posted by Ivan_pg View Post
                          Nazalost moram da kazem da Nadal ovo nece osvojit,uzece ili Djokovic ili neki mladji teniser ali Rafa nece sigurno.Tako je kako je dako iduce godine bude bolje.
                          Odakle ti sada to ?
                          Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                          Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                          "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

Originally posted by Marija81 View Post
                            Odakle ti sada to ?
                            Imam neki osjecaj navijacki,pa sam imao potrebu da ga iznesem u javnost.

Comment

Mislim da Andy Murray osvaja.

Comment

80% Nadalovih navijaca na forumu konstantno pise ovako komentara o Rafi kao Ivan sada. Tipa nece osvojiti, ovaj je favorit, Rafa lose igra, bice tesko sutra, ocekujem poraz itd. itd. Nikad mi nece biti jasno zasto. Doduse to i Bojana ponekad radi sa Fedom ali mislim da je to drugacije u odnosu na ovo.

Comment

Working...
                                X