Majami 2017

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by bojanaBG View Post
    Mozda je Fed trenutno u najboljoj formi, ali Majami njemu nikad nije preterano prijao, poslednji put je igrao finale jos 2006.
    Ne zaboravi, da je Roger 2 puta preskočio Miami.

U svakom slučaju ko uopče može dobiti ovakvog Rogera u Miamiju? Jedini koji bi ga mogli ugroziti jeste Kyrigos, a možda i Sasha Zverev te Stainmail u najboljoj verziji. Ostali nemaju ni gram šansi protiv njega

Comment

Nema Marija, a izgleda ni Noleta Kako prolaze turniri sve je zanimljivije Nešto ne verujem baš da će Kyrgios biti toliko konstatan, a i da li će Federer uspeti biti sve vreme dobar? Možda bi Rafa konačno mogao uzeti Majami Ili ćemo ipak dočekati novog osvajača mastersa?

Comment

Pomeren je zreb, za pola sata

Michal Samulski‏ @MichalSamulski
        Draw ceremony @MiamiOpen - new time: WTA at 6:30pm, ATP at 12.30pm
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

To je jel 17:30h po našem?
          Mirza Bašić najbolji čovjek u TOP 79. a i šire.

Comment

Da, razlika je 5h do sledeceg vikenda, kad pomeramo sat

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Nismo pomenuli da se odustajenjem Mareja oslobodilo mesto u glavnom žrebu za Tejlora Frica.
              Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
              Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
              "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

Sta mislite, ko od ekipe #nextgen ima najvece sanse da osvoji Majami?

Comment

Ima, i osvaja #AlexZve
                  1. Andrey Rublev
                  2. Thanasi Kokkinakis
                  3. Alexander Zverev
                  4. Ernesto Escobedo

Renesansa tenisa u 2016 godini.

Comment

Originally posted by Velikiajnstajn View Post
                    Ima, i osvaja #AlexZve
                    Nisi realan. Nema Zverev škrga za Miamia

Comment

Bilo bi vreme da neko rodjen tokom devedesetih osvoji nesto od znacaja.

Comment

Nick Kyrgios ako se ne otruje hranom.
                        Mirza Bašić najbolji čovjek u TOP 79. a i šire.

Comment

Brat ludi, jak klabing u pustinji posle tekme sa Novakom, sta da se radi.

Comment

Je l ce oni skupiti 96 igraca?
                            I Monfils ne igra

Entry List Updates‏ @EntryLists
                            Miami update:
                            OUT: Monfils
                            IN: Monteiro
                            Next: Kravchuk

sigpic

with experience.

Comment

i Djokovic zvanicno

sigpic

with experience.

Comment

Ih koji bedak, brz oporavak Novače! Bas me je zanimalo kako bi igrao Fed sa ovim BH protiv Noleta na sporom HC-u.

Comment

Working...
                                X