FC Chelsea

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Srecan rodjendan : )

P.S. Nije sto su nasi, ali su najlepsi : ))
    sigpic

Comment

• Kvadrado od kad je pustio ovu kosu,a bogami i Remi je zašumeo plus Vilijan
      uopšte ih ne razlikujem na terenu

inače Stouk bi Mozesa za stalno,bio je on super dok se nije povredio,jedino što se sad provlače neke smešne cifre,mislim da za njega,moža i mora da se uzme minumum onolko kolko je plaćen jer nije baš da nemaju para
      i više nego pristojno je odigrao kod njih,oko 1600 minuta ,4 gola i 6 asistencija,ajd na stranu statistiku al daje im neku novu dimenziju,mnogo znači njegov centaršut i ubacivanja,prodori sa strane i sa Krkićem su potpuno drugačiji tim

"[Loans] are options you can pursue, because you can get good players in and not be commit huge chunks of money. We've done okay ourselves with loans over the last couple of years."

"It was good to see Victor back at the ground for the final game of the season. I thought it was important he came, along with Bojan, because they have obviously played their part in our season as well as those on show for the last game.

"He's back at Chelsea now, but hopefully we can still do something. We'll have to see."
      Ono što je sigurno to je da se on ne vraća u Čelzi,meni lično drag igrač al šta je tu je
      "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Originally posted by saburo sakai View Post
        Kvadrado od kad je pustio ovu kosu,a bogami i Remi je zašumeo plus Vilijan
        uopšte ih ne razlikujem na terenu

inače Stouk bi Mozesa za stalno,bio je on super dok se nije povredio,jedino što se sad provlače neke smešne cifre,mislim da za njega,moža i mora da se uzme minumum onolko kolko je plaćen jer nije baš da nemaju para
        i više nego pristojno je odigrao kod njih,oko 1600 minuta ,4 gola i 6 asistencija,ajd na stranu statistiku al daje im neku novu dimenziju,mnogo znači njegov centaršut i ubacivanja,prodori sa strane i sa Krkićem su potpuno drugačiji tim

Ono što je sigurno to je da se on ne vraća u Čelzi,meni lično drag igrač al šta je tu je
        Nece im ni oni pomoci, kraljevi ne mogu dati vise od jednog gola u bilo kojoj utakmici.
        Spoiler

Comment

• al zato taj jedan vredi 10

"When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Last edited by Brana; 26-05-15, 21:08.
            sigpic

Comment

• Comment

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Neko juce rece da nam igraci lice, opravdano?! : ))
                  sigpic

Comment

• pored Vilijana je mali Izi Braun iz u21 tima,još on fali,taman onda mogu da kompletiraju "afro" napad

http://www1.skysports.com/football/news/12040/9866580?

Midfielder Christian Atsu has arrived at Bournemouth to discuss a season-long loan move from Chelsea.

The Ghana international has spent this campaign on loan at Everton
                    Nije mu Martinez dao priliku,bolje da se suzdržim po tom pitanju
                    bio je igrač sezone u Viteseu i meni je predobar,može da pokrije maltene sve pozicije iza napadača,dobar šut,dribling,fizički jak,nije on ne znam kakav igrač,sigurno neće biti top ali može itekako biti zahvalan i verujem u njega

Martinez neću mnogo da komentarišem,dovoljno mi je što je Acu proglašen za najboljeg igrača AKN

Comment

• Chelsea FC is very close to being the new club of @FALCAO. Club and player are interested in the move. (via @luisferpo) #CFC #ASMonaco
                      Sve mi se cini da cemo mi da uzmemo Falcao.

Griezmann is highly regarded, especially by #FCBayern management. Player has an exit clause of €60m. Even Chelsea are interested (Bild) #CFC
                      Arsenal have offered Petr Cech a three-year contract worth more than £100,000-a-week. #CFC #AFC (via @wayneveysey)
                      Didier Drogba, who is expected to be out of Chelsea team on 30 June, is not involved in Chelsea's post-season tour but Cech is included #CFC
                      Cech ce ici na podgotovke sa timom dok je Courtoa osobodjen jer ocekuje prinova.

#CFCU21s definitely going on the on post-season tour: Blackman, Beeney, Aina, Aké, Christensen, Clarke-Salter, Dasilva (1/2)
                      #CFCU21s definitely going on the on post-season tour: Boga, Colkett, Houghton, RLC, Musonda, Brown, Solanke. (2/2)
                      Na predsezonske podgotovke ce ici ove.

Corriere dello Sport: Fiorentina want to keep Mohamed Salah of Chelsea for another year on loan with an option to sign him next summer
                      Sto se mene tice mozete ga potpisati jos ovo leto.

Kevin De Bruyne: "I won't return to Chelsea as long as José Mourinho is in charge!"
                      Jbt... mislim da si upravo.
                      Last edited by DeMoN17; 28-05-15, 11:13.

Comment

• samo se setim ove priče šta je sve Teri morao da radi i onda ti dodje De Brujne i kuka kako se odreko čokoladica i gaziranih sokova a Murinjo mu nije pružio priliku

Nije dzabe Murinjo reko da onu krvavu kopačku Ivanovića treba staviti namesto trofeja da je svaki klinac i igrač koji dodje u Čelzi vidi
                        Last edited by saburo sakai; 28-05-15, 15:28.

Comment

• sigpic

Comment

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Originally posted by saburo sakai View Post
                              Da li je ovo greska kod prve slike,pise da je Junajted prodao vise dresova a zauzima mesto iza Bajerna ?

Comment

• Branislav Ivanovic close to agreeing new one year contract with Chelsea. #CFC (via @wayneveysey)
                                Jose Mourinho says he expects to make two or three signings during the summer. #CFC [SkySports]
                                Dakle rekao je da nece biti svetske zvezde samo ce potpuniti mjesta koja ostanu prazne....

Comment

Working...
                                X