• Show
Clear All

Originally posted by MareLFC View Post
    Kad je zreb za AO?
    Trebalo bi cetvrtak prema petak.
    OVAKO

Comment

Originally posted by Ivan_pg View Post
      Nemoj tako Pesikan i Banjac su genijalci,ono majka vise ne radja.
      Ma nisu mi oni toliki problem, prešaltam na engleski na TotalTv nego je iritantno kada počnu da šaltaju sa terena na teren, pa i zaboravim šta sam gledala.

Originally posted by MareLFC View Post
      Kad je zreb za AO?
      Žreb je u četvrtak u ponoć
      Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
      Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
      "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

Dajte YT link
        OVAKO

Comment

Pozz narode, nema YT streamova za kvalifikacije?
          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Nasi sasvim solidni nocas, Zekic dobio Beckera sto nisam ocekivala, Krstin dobio Kolara a Djere Martina.
            Tepavac izgubio od Uchiyame, a ocekivano Milojevic izgubio od Benetoa.

Krstin u sledecem kolu protiv Bhambrija, Zekic-Wu i Djere-Dodig.

Inace, Tsitsipas isto prosao 1.kolo
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

Izasao je i zreb za kvalifikacije za zene, Krunic-Kerkhove, Nina Stojanovic-Grammatikopoulou, Jorovic-Tomova.

http://www.ausopen.com/en_AU/scores/draws/us/r1s1.html

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Night with Novak LIVE https://www.facebook.com/AustralianO...4909217778615/

Last edited by miloolja; 11-01-17, 09:52.
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Lee Duck-hee prosao 1.kolo kvalifikacija, gubio set i dupli brejk i uspeo da preokrene
                  bas bih volela da uspe da se kvalifikuje za glavni zreb

sigpic

with experience.

Comment

Bas sam gledao zavrsnicu drugog seta, ocajno je odigrao Kicker kada je bilo najpotrebnije i posle se naravno raspao.
                    Iznenadili me nasi, nisam ocekivao pobedu Zekica i Krstina, dok je ocekivano izgubio Milojevic, a Tepavac ne zna za pobedu bas dugo... Voleo bih da bar 1 nas udje u glavni zreb, nije iskljuceno
                    Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Na zvaničnom sajtu turnira imate linkove za lajv prenose... Evo da ponovim i ja za sve koji nisu videli Bojanin post od juče.

http://www.ausopen.com/en_AU/video/live.aotv.html

Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                      Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                      "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

Kakvi su tereni ove godine,ima li razlike u odskoku,jesu li brzi ili sporiji za nijansu?

Comment

Ove godine su znatno brzi, evo ga Mouratoglou-ov komentar

The courts in Auckland have been re-surfaced this year with the goal to match the ones of the Australian Open's 2017. That would mean that the courts will play FASTER this year in Melbourne. It will be an advantage for the players that play flatter, are agressive baseliners or enjoy playing on faster courts because they know how to use well their opponents' pace.
                          At the ASB Classic, they resurfaced all the courts except practice court 5 which remained the same as last year, which means the same as the Australian Open's last year. The difference of speed is really obvious between the court 5 and all the other ones. To be totally clear, when the players use topspin, the court responds well to it and the ball bounces high, but when you play flatter, the ball takes a lot of speed.

sigpic

with experience.

Comment

Sudeci po glasanju, polovina ljudi ne zeli da Djokovic pobedi.

Zanimljivo..
                            Golmani - Bianconeri vs. Nerazzurri In Focus - All Time Calcio

Comment

http://cdm.me/sport/tenis/vilander-m...prica-turnira/ Oglasio se i Mats,odmah je porasla kvota na Mareja

Comment

Originally posted by b64Milos View Post
                                Sudeci po glasanju, polovina ljudi ne zeli da Djokovic pobedi.

Zanimljivo..
                                Anketa nema veze sa željama već sa mišljenjem ko će da ppobedi

Comment

Working...
                                X