• http://hr.n1info.com/Video/LIVE-TV/a...PyfVbR5V2A3jrs
    Dayman (a-a-ah...)
    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
    Champion of the sun (a-a-ah...)
    You're a master of karate and friendship
    For everyone

Comment

• https://www.youtube.com/watch?v=qM6W2Tmlcsg
      3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
      6× Montenegrin League champion (2007–2012)
      3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
      2× German League champion (2018, 2019)
      6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
      4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
      2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Nisam upucen, zasto je protest, zbog cega protestiraju?

Comment

• A i ova iz Nina je glupa ko kurac

Kaze ona, kao da smo neka i imali Kosovo.
          There's something wrong with me chemically
          Something wrong with me inherently
          The wrong mix in the wrong genes
          I reached the wrong ends by the wrong means
          It was the wrong plan
          In the wrong hands
          With the wrong theory for the wrong man
          The wrong lies, on the wrong vibes
          The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Ser Gagi View Post
            Nisam upucen, zasto je protest, zbog cega protestiraju?
            Zbog najavljenih mjera,valjda se za vikend uvodi policijski cas.

Comment

• Samo sto ja mislim da je ovde desnica izasla, da je ovde zbog Kosova
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Pa ima transparenata koji su posveceni policijskom casu.

Comment

• Originally posted by Slippin' Jimmy View Post
                  A i ova iz Nina je glupa ko kurac

Kaze ona, kao da smo neka i imali Kosovo.
                  Debilka.
                  Dayman (a-a-ah...)
                  Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                  Champion of the sun (a-a-ah...)
                  You're a master of karate and friendship
                  For everyone

Comment

• Originally posted by ... View Post
                    Zbog najavljenih mjera,valjda se za vikend uvodi policijski cas.
                    Nije dragi moj zbog toga, nego sto kreten na vlasti pravi majmune od naroda. Pocelo je spontano sa gradjanima, a sada su vec na delu desnicari, navijaci i razne bitange.

Jbt i sta ce kada udju u skupstinu, da je razlupaju, pokradu??

No ok, ganjace ce se pola noci, pohapsice neke, ali mene zanima sta ce biti od sutra, pored toga sto ce drekavac &co da seru ceo dan...sta dalje?

Ovo je.bilo neminovno.
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Usli u skupstinu,izbacili sve, samo Nogo ostao da bleji...trba njega skloniti i onda all in sjutra..ako Bog da..
                      3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
                      6× Montenegrin League champion (2007–2012)
                      3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
                      2× German League champion (2018, 2019)
                      6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
                      4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
                      2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                        Nije dragi moj zbog toga, nego sto kreten na vlasti pravi majmune od naroda. Pocelo je spontano sa gradjanima, a sada su vec na delu desnicari, navijaci i razne bitange.

Jbt i sta ce kada udju u skupstinu, da je razlupaju, pokradu??

No ok, ganjace ce se pola noci, pohapsice neke, ali mene zanima sta ce biti od sutra, pored toga sto ce drekavac &co da seru ceo dan...sta dalje?

Ovo je.bilo neminovno.
                        Joj Olja odrasti više majke ti. Videli smo tvoje twitteraše i opoziciona delanja istih. Bolje se uzdaj u "desničare bitnage i navijače".

Mani me morala u borbi protiv zla. Molim te.

Besan narod nezadovoljan i sada ti tu nebuloze pričaš majke mi ne verujem. Treba da spale skupštinu. Pun mi je više moralista koji bi na fer sa psihopatom i kriminalcem. Daj ljudi odrastite više.
                        Last edited by Cassius Clay; 07-07-20, 23:07.

Comment

• Jedina je sad razlika sto je prvi put policija reagovala, do sad je Vucic uvek pustao da se masa izduva, sve bude mirno i rasturi se
                          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                          with experience.

Comment

• Pa prvi put nije scenirano i nema djikija i lidera studenata postavljenih i raznoraznih pederaša iz kruga dvojke koji tapkaju na twitter i šetaju.

Pali, gazi, lomi.

Kad bi oni protiv krimosa na ferku neverica

Comment

• Ne znam da li su culi za masakr na trgu Tjenanmen 1989., ne bih se ja salio sa bratom Si Dji Pinga.

Comment

• Originally posted by Cassius Clay View Post
                                Joj Olja odrasti više majke ti. Videli smo tvoje twitteraše i opoziciona delanja istih. Bolje se uzdaj u "desničare bitnage i navijače".

Mani me morala u borbi protiv zla. Molim te.

Besan narod nezadovoljan i sada ti tu nebuloze pričaš majke mi ne verujem. Treba da spale skupštinu. Pun mi je više moralista koji bi na fer sa psihopatom i kriminalcem. Daj ljudi odrastite više.
                                Ne seri.
                                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Working...
                                X