This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by miloolja View Post
    Razumem da ne znas, ali da ne prihvatas sta to se kaze, jos kontardiktorno pises ...e to vec ne razumem.

Batica NE moze da bude u zagradi jer ne bi imao smisla zadatak, a zagrada se naravno podrazumeva.

5+19×2 samo je 43
    Zao mi je, osnova matematike.

A ok, cekamo matematicarku Bojanu, nema problema.

I da sta znaci LM??
    Elem.
    There's something wrong with me chemically
    Something wrong with me inherently
    The wrong mix in the wrong genes
    I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Ivan_PG View Post
      Nesto razmisljam kako su odvratni ljudi bili 70-ih i 80-ih.Kakva je ovo moda sto je ovo.
      Jesu li ti ljudi imali ogledala,sta se desavalo u njihovoj glavi.
      Kakve nakaze,u istoriji ce bit zapisano.
      Ne ponovilo se.
      Pa eto moda iz tog doba se vratila... mi smo cepali i grebali farmerke krajem 80-ih da bi bili... klinci sada daje spo 100 evrica za pocepane farmerke.

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
        Elem.
        Isuse podetinjio
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by belgrade_owl View Post
          Pa eto moda iz tog doba se vratila... mi smo cepali i grebali farmerke krajem 80-ih da bi bili... klinci sada daje spo 100 evrica za pocepane farmerke.
          Dobro kraj 80-ih je vec nesto drugo,iako je i tu bilo bisera.
          Oni zulufi i zvonarice su za Hag,zlocin protiv covjecnosti.
          Akcenat je na 70-tim i pocetak 80-ih,tad se odvijao najveci horor.

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

Razumem da ne znas, ali da ne prihvatas sta to se kaze, jos kontardiktorno pises ...e to vec ne razumem.

Batica NE moze da bude u zagradi jer ne bi imao smisla zadatak, a zagrada se naravno podrazumeva.

5+19×2 samo je 43
              Zao mi je, osnova matematike.

A ok, cekamo matematicarku Bojanu, nema problema.

I da sta znaci LM??
              Batica u trecem redu je batica iz drugog + elementi iz prvog i drugog reda - zato je u zagradi
              LM je skraceno Elem.
              Originally posted by Ivan_PG View Post
              Nesto razmisljam kako su odvratni ljudi bili 70-ih i 80-ih.Kakva je ovo moda sto je ovo.
              Jesu li ti ljudi imali ogledala,sta se desavalo u njihovoj glavi.
              Kakve nakaze,u istoriji ce bit zapisano.
              Ne ponovilo se.
              Nisu se uvlacile jakne u trenerke i sisalo na "opasno"?
              "Brini se više za svoju savest, nego za svoj ugled. Jer savest je ono što ti zaista jesi, a ugled je ono što drugi misle o tebi. A ono što drugi misle o tebi… to je njihov problem."
              Meša Selimović

Comment

• Vala kada vidim ove slim-skin pantalone i kako muskarci kukaju da ne mogu da nadju normalne farmerke, pa joss one 7/8, a na zenskim odleljenjima sve neke siroke sa dzepovina ja sam za zvoncarice
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                  Sta je 15 [emoji23]
                  Daj zadatak

Kronose ne znas vise sta pises.
                  sigpic

Comment

• Originally posted by Ivan_PG View Post
                    Dobro kraj 80-ih je vec nesto drugo,iako je i tu bilo bisera.
                    Oni zulufi i zvonarice su za Hag,zlocin protiv covjecnosti.
                    Akcenat je na 70-tim i pocetak 80-ih,tad se odvijao najveci horor.
                    If You want to be a hippie - put the flower in your...
                    "Brini se više za svoju savest, nego za svoj ugled. Jer savest je ono što ti zaista jesi, a ugled je ono što drugi misle o tebi. A ono što drugi misle o tebi… to je njihov problem."
                    Meša Selimović

Comment

Sta je 15 [emoji23]
                      Daj zadatak

Kronose ne znas vise sta pises.
                      Tek sam sad videla da se batica obukao
                      43 je tacno, to je moj konacan odgovor

patika=5
                      masna=2
                      batica=5

5+ (5+5+5+2+2)*2=43
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Svidja mi se kako Kronos brani svoj rezultat
                        Dayman (a-a-ah...)
                        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                        Champion of the sun (a-a-ah...)
                        You're a master of karate and friendship
                        For everyone

Comment

• Originally posted by Mr. Wolf View Post
                          Svidja mi se kako Kronos brani svoj rezultat

Comment

• Podrška za kronosa!!
                            DALE 1992-2020
                            NIKAD ZABORAVLJEN

Comment

• Originally posted by Mr. Wolf View Post
                              Svidja mi se kako Kronos brani svoj rezultat
                              Podsetilo se dosta njih matematike - mission acomplished
                              Inace, ne bi verovao koliko diplomiranih ekonomista ne zna procentni racun.
                              Meša Selimović

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X