No announcement yet.

ATP - Roger Federer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• A znaci mogao i Millman da zavrsi Onda bolje sto nisam gledao 5.set ionako sam bio na ivici zivaca.

Comment

• Milman imao prednost brejka, Roger vratio, onda je na 3:3 bilo 15:40 na Rogerov servis, tu sam mislila da je gotovo
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Bila mu je potrebna jedna ovakva pobeda u 5 setova, da razbije maler.

Šalu na stranu, ja nisam verovao da on ovo može da dobije. Toliko je promašivao da sam mislio da je to jedan od onih dana kada ništa ne ide i da je gotov. Povremeno bljesne nekim spektakularnim potezom, a onda sve to uprska nizom UE. Mislim da sam prvi put video igrača, koji igra protiv Velike trojke, da od početka šalje poruku da je siguran u pobedu. Ne ono da misli kako može da se nadmeće i namuči rivala, nego da pobedi. Kako god da se kretao rezultat, on je gestikulirao kako ima sve pod kontrolom. I nije to bilo nešto fejk, zaista je bio uveren da će da pobedi Federera. Definitivno igrač za izbegavanje.
        Federer, O'Sullivan, Schumacher, Armstrong!

Comment

• Moram da nadjem statistiku, ali on je imao sigurno 70+ UE, ono je bilo nestvarno od toga, 70% je bilo sa fh strane

A sto se tice Milmana, bas cu da ga pratim cele sezone, ja mislim da on ovakvu igru nece da ponov do sledeceg meca sa Rogerom

oni su neverovatni, posebno ona

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Čekam da izađe neki highlight sa meča, da pogledam opet drugi deo TB-a, pošto imam crnilo od 8:4 do 8:9.

Comment

• sad idem kuci, pa cu uvece da premotam i pogledam ceo TB, meni je isto maglovit

sigpic

with experience.

Comment

• Neverovatno kako su svi strimovi kod mene zabagovali na 8:4. Još razmišljam da li uopšte da refreshujem i tražim opet link koji radi, a ono, kao za inat, baš ništa nije radilo (a net radio normalno). Na kraju otvorim jedan koji je strašno seckao i tu odgledam meč poen. Nešto je tu umešalo prste.

Comment

• Evo ga, ceo TB
                  Valjda sam dobro iskopirala link, ako nije ok, kad dodjem kuci posravljam

https://youtu.be/f4pc1fCLK0M

sigpic

with experience.

Comment

• Neverovatno da i ovde fale ta tri poena koje nisam video danas. I njima bagovalo.

Comment

• Evo ga, ceo TB, sad sam odgledala ponovo

sigpic

with experience.

Comment

• Odgledah sada opet. Prijalo je.

Comment

• A jos vise bi prijalo da sledeci mec dobije u 3 lagana seta

sigpic

with experience.

Comment

• Oooo da! Taman da se sve lepo izniveliše. Sve vreme očekujem jedan iznenađujuće lak meč na ovom turniru, pa se nadam da će doći. Znači, ne ono gde se očekivalo da bude lagano, kao u prva dva kola, nego, recimo, za današnji susret. Ipak će to neki naredni.

Comment

• Originally posted by FitnessGuy View Post
                              Oooo da! Taman da se sve lepo izniveliše. Sve vreme očekujem jedan iznenađujuće lak meč na ovom turniru, pa se nadam da će doći. Znači, ne ono gde se očekivalo da bude lagano, kao u prva dva kola, nego, recimo, za današnji susret. Ipak će to neki naredni.
                              Neka bude SF

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by FitnessGuy View Post
                                Oooo da! Taman da se sve lepo izniveliše. Sve vreme očekujem jedan iznenađujuće lak meč na ovom turniru, pa se nadam da će doći. Znači, ne ono gde se očekivalo da bude lagano, kao u prva dva kola, nego, recimo, za današnji susret. Ipak će to neki naredni.
                                Protiv Filipa je bas tesko bilo. Glavni razlog sto je danas igrao pet setova je zato sto ga je Filip unakazio uzevsi tih pet, sest gemova.

Razumljivo jbg, Filip ce biti prvi sledece godine.
                                There's something wrong with me chemically
                                Something wrong with me inherently
                                The wrong mix in the wrong genes
                                I reached the wrong ends by the wrong means
                                It was the wrong plan
                                In the wrong hands
                                With the wrong theory for the wrong man
                                The wrong lies, on the wrong vibes
                                The wrong questions with the wrong replies

Comment

Working...
                                X