Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ako, drago mi zbog tebe.

Comment

• ma majstor, posle onakvog meca on ima vremena da se zajebava na tviteru sa fanovima
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Verovatno u tisini svrljao po twitteru da se opusti, mnogo je nervozan bio.

Ne sme onako da igra protiv Delpa, ali mu svaka cast na zelji.

Comment

• Gdje? Šta? Kako?
          Mirza Bašić najbolji čovjek u TOP 79. a i šire.

Comment

• Roger tvitovao ovo

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
              Roger tvitovao ovo

Comment

• Mentol, ovakav ne treba da ide u Majami..

Koliko izgubljenih titula zbog glave..

Comment

• Ne mogu da verujem sta je prosuo i to od najveceg foliranta na toru-u...

z3 compact using Tapatalk

sigpic

with experience.

Comment

• Sta je uradio na mec lopte?
                    Dayman (a-a-ah...)
                    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                    Champion of the sun (a-a-ah...)
                    You're a master of karate and friendship
                    For everyone

Comment

• Da je juce izgubio pa da se jos i razume..

Meni stvarno nije jasno da ovaj covek ne posecuje nekog psihologa..
                      Novak nije sam dosao do tog psiholoskog nivoa..

Comment

• Mislim da igrao puno tenisa od pocetka godine, lici mi da je mentalno gotov, .ozda bi bilo bolje da preskoci Majami...ali tesko da ce to uraditi, igrace i izgubiti rano

sigpic

with experience.

Comment

• Takav igrac i posle 20g na turu mu se ko zna sta mota po glavi u vaznim trenucima..

Ma gubi prvo mesto sigurno, dobro si rekla da ne treba da ocekujemo mnogo od njega na sledecem turniru..
                          Last edited by Vule_89; 18-03-18, 23:04.

Comment

• Sta god da je problem u smislu nervoze i ocajnog fh-a i servisa. Gine koliko hoce, ali zasto je onako pao psihicki kad je servirao za mec, ne bih znao. Iz nekog razloga nije izgleda opusten psihicki kao prosle godine.

Tezak poraz jer je imao mec u rukama posle prvog izgubljenog seta, al dobro, sta je tu je.

I nije iskoristio Delpa koji je bio u agoniji pocetkom 3ceg seta, pored gubljenja kad je servirao za mec, to sto nije iskoristio je meni i dalje misterija.

Comment

• Meni je misterija kako je okrenuo protiv NADALA na AU17..
                              Svi su ocekivali kraj a ovde gde je imao mec u svojim rukama ovako zavrsi u tb..

Comment

• Pa ja mislim da je problem u mentalnoj istrosenosti, zato je pravio ocajan izbor udaraca, posebno kad je servirao za mec, nijedan servis da ubaci na mec lopte.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X