No announcement yet.

ATP - Roger Federer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kad ubrza sa ovim forhendom, najezis se.
    Dayman (a-a-ah...)
    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
    Champion of the sun (a-a-ah...)
    You're a master of karate and friendship
    For everyone

Comment

• "Federerov kraj će doći brže nego što smo mislili"

Bivši teniser Rejmond Slauter pričao je o Rodžeru Federeru i tome kada misli da će Švajcarac okončati svoju karijeru.

Izvor: B92 petak, 7.12.2018. | 18:55

Holanđanin, koji trenutno radi sa sunarodnicom Kiki Bertens, dao je svoje mišljenje o nekim Federerovim komentarima, kao i njegovoj sezoni.

Slauter je rekao da Federerove reči, tj. način na koji on komentariše stvari, treba ozbiljno shvatiti.

"On je rekao da ne planira da se penzioniše, barem ne još uvek, i to je privuklo dosta pažnje. Ne mislim da je bio lapsus, ne bi Federer to uradio, on je uvek bio obazriv povodom toga šta priča, tokom cele karijere", otkrio je Slauter za "AD".

Nekada 46. teniser sveta prisetio se i US opena, turnira na kojem je Federer šokantno poražen od Australijanca Džona Milmana, ali i nekih bitnih detalja iz sezone.

"Taj poraz se desio u njegovoj 'kući', izgubio je meč koji je kontrolisao. Posle toga mu je trebalo vremena da se pregrupiše. Na turniru u Sinsinatiju došao je do finala, ali uopšte nije izgledao opušteno, kao da ga je nešto sve vreme kopkalo. Njegov kraj možda dođe brže nego što je iko od nas očekivao", dodao je teniski trener.

Federer je ovu sezonu završio na trećoj poziciji ATP liste, a tokom 2019. će napuniti 38 godina, te se mnogi pitaju kada će rešiti da se penzioniše i "napravi mesta" za neke naredne generacije.
      Ovo sam spomenuo pre neki dan na Novakovoj temi, povodom postavljene ankete, a sad se raspravlja i u ozbiljnim teniskim krugovima. Probni balon?
      “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Gluposti, niko ne zna kad ce Roger u penziju, Haas je izjavio da sumnja da ce pre 2020., a nekako vise njemu verujem nego ovom liku

Sent from my MI 6 using Tapatalk
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• po ovoj izjavi, lici da je blizu da ipak igra sljaku

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ako sve bude ok, igrace sljaku

**Breaking**

Roger Federer is planning to play clay in 2019! He is considering to play Rome and/or Barcelona as preparation ahead of RG, but everything is depending on his body after IW and Miami and will be confirmed only thereafter! #federer

sigpic

with experience.

Comment

• sa malim zakasnjenjem

sigpic

with experience.

Comment

• Prvi put sam sad gledala Rogera ove sezone, prelepo igra, vratio se servis, fh, bh, igra skroz opusteno, a tada je najopasniji

sigpic

with experience.

Comment

• Ja još nisam pogledao neki njegov meč. Samo sam dva meča pratio ove godine (Murray-Medvedev i Djokovic-Agut). Polako dižem formu.
                  Federer, O'Sullivan, Schumacher, Armstrong!

Comment

• Baci pogled na danasnji ako nadjes negde, licilo je na 2017.

sigpic

with experience.

Comment

• i osvojili su HC, dubl je bio bas dobar, odlicni poeni, na kraju se svelo na poslednji poen jer su takva pravila

sigpic

with experience.

Comment

• Bogme, fino sve ovo izgleda... Zadovoljno trljam ruke.
                        Federer, O'Sullivan, Schumacher, Armstrong!

Comment

• Sad cekamo zreb, taj deo je najbitniji i normalno da ga prijatelj Tiley uvek stavi da igra uvece

sigpic

with experience.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• ubacen Dubai kao sledeci turnir

sigpic

with experience.

Comment

• lagao da je stariji

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X