Tehnicki problemi i pitanja

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Glasam za roze u čast pojavljivanja roze čokolade na tržištu
    Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
    Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
    "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Tamna se bas razlikuje na prvi pogled, dok ova ne. Ovu moras malko da se zagledas i onda lagano primetis razliku, ali ako samo "oceses" pogledom deluje skoro isto.
      sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
      Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Tamam ...da se prisunjaju a da ih ne primetite... Dok vi zagledate..kasno..

tt sa A5 u inat Mi6
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Igramo se, naci cemo pravu boju, ionako mi je to posao od citavih 5 sekundi
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Aha .. znaci takticka zamisao. Ok, sto se mene tice stavite im koji god hocete - sem ljubicanstvene.
            sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
            Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Zasto ne ljubicastu?

tt sa A5 u inat Mi6
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Zato sto je Mace Windu.
                Samjuel L Jackson je trazio ljubicasti lightsaber samo da bude drugaciji od drugih, iako ljubicasti lightsaber u opste do tog filma nije postojao u SW svetu. Mislim da je takva prica.

Comment

• Originally posted by Princoni View Post
                  Zato se ja sa tobom ne kladim u avatar
                  Mogu bez problema da iskopam 10 gorih avatari od tog a da su na granici normale.

Ja sam za bakar boju.

Ja koristim Blackend Red i itekako se primeti razlika izmedju modova i obicnih clanova.Na default temi su slicni.

Comment

• Ma dobra im je i ova zelena . Zeleno, volim te zeleno
                    Last edited by Lion; 08-09-17, 14:12.

Comment

• Originally posted by Scouser View Post
                      Zato sto je Mace Windu.
                      Samjuel L Jackson je trazio ljubicasti lightsaber samo da bude drugaciji od drugih, iako ljubicasti lightsaber u opste do tog filma nije postojao u SW svetu. Mislim da je takva prica.

Eto. Ako to nije preporuka, ne znam sta jeste. Purple it is!
                      " I really like Arsenal. But you, do you like Arsenal? Or just Arsenal with trophies? "

Comment

• Pa lepa ova purple
                        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                        with experience.

Comment

• Zašto ja ovo moje "Nole" nikako ne mogu da obojim?
                          Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                          Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                          "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                            ...mislim muskarci i boje -.-
                            Ono se doduše priča da mi je nizak prag tolerancije, al svaka druga ti je za Banovića
                            " I really like Arsenal. But you, do you like Arsenal? Or just Arsenal with trophies? "

Comment

• Skoro da se i ne vidi razlika u bojama
                              Dayman (a-a-ah...)
                              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                              Champion of the sun (a-a-ah...)
                              You're a master of karate and friendship
                              For everyone

Comment

• Originally posted by Marija81 View Post
                                Zašto ja ovo moje "Nole" nikako ne mogu da obojim?
                                И мене то интересује, хтео сам да мењам, али пошто не могу у боји, нисам

Comment

Working...
                                X