Tehnicki problemi i pitanja

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by dekkard View Post
    Kada će da se implementira novija forum platforma od ove koja je totalno nekomformna za korišćenje preko TT?
    Nemoj brate, prosli put je bila havarija.
    There's something wrong with me chemically
    Something wrong with me inherently
    The wrong mix in the wrong genes
    I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ok, ali ne znači da će svaki put biti tako. A stvarno smara što ne možeš da samo copy paste-uješ yt, tw, fb link nego se koriste ovi internet arhaizmi. Vox92, Benchmark, PPP su primeri potpuno funkcionalnog foruma.
      Last edited by dekkard; 25-09-19, 18:23.
      “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Ovde je pokusaj vracanja lajk opcije srusio forum.
        Dayman (a-a-ah...)
        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
        Champion of the sun (a-a-ah...)
        You're a master of karate and friendship
        For everyone

Comment

• Mislim da se samo treba azurirati vBulletin na verziju 5.

Comment

• Ako se vrati na ono sranje ja odlazim do keja, kupujem flasu vinjaka i trazim Lomsija da ga pretucem jer mi je najblizi.
            Sa Gojkom ne smem da se kacim, tu mantija mafiju ne smem da diram. Mada dobar je i Gojkara, nema loseg coveka iz Novog Sada- Futoga
            There's something wrong with me chemically
            Something wrong with me inherently
            The wrong mix in the wrong genes
            I reached the wrong ends by the wrong means
            It was the wrong plan
            In the wrong hands
            With the wrong theory for the wrong man
            The wrong lies, on the wrong vibes
            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• To bi sigurno popularizovalo forum, jer bi postao još jednostavniji za korišćenje.
              “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Nikakav feedback?

Comment

Ok, ali ne znači da će svaki put biti tako. A stvarno smara što ne možeš da samo copy paste-uješ yt, tw, fb link nego se koriste ovi internet arhaizmi. Vox92, Benchmark, PPP su primeri potpuno funkcionalnog foruma.
                  Drug ali Peca za Bench izdvaja novce, finu svotu.
                  Ovde je totalno treća priča. Dobro je što i ovako radi. NAZALOST.

Послато са SM-N975F уз помоћ Тапатока

Comment

Nikakav feedback?
                    Pa dobio si odgovor, najobicniji lajk je oborio forum, presli smo bili na vb5, ali je bilo ocajno.
                    Ovo je najstabilnija verzija, a valjda je bitnije da forum radi, nego da se lako kopira sa tw, fb, yt
                    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                    with experience.

Comment

• Nemoguće da je to konačno stanje, i da se ništa nije promenilo s godinama.
                      Ovo je totalno mučenje kada se sa TT koristi, nismo svi penzioneri koji džidže pored PC-a ili se sa posla šalju poruke takođe sa PC-ja.
                      A čak i i na PC-iju je lakše sa novijom forum platformom nego sa ovim sranjem.
                      Last edited by dekkard; 26-09-19, 19:04.

Comment

• Pa moras da se pomiris sa sudbinom, trenutno je ovako, nemam pojma kada ce i da li ce se uopste menjati nesto
                        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                        with experience.

Comment

• Uopšte ne mora da se koristi tt kada posećuješ forum preko telefona.. Sasvim je pregledno preko browsera..

Comment

• Nije kao preko TT.

Comment

• Beskoristan je svakako tt, u lajv režimu je užasan

Comment

• Ja ne mogu bez tt. Ulazim i preko brw ali ono je tek patnja, rasiri, skupi, levo, desno, prva,druga strana, ma idi...
                                Tt sam uploaduje slike, sto meni treba, mnogo je jednostavniji za koriscenje, samo gore-dole, back, nova tema, ali i nerviranje sa njim pogotovu u uzivo mecevima, prosto nije dovoljno dobar, i to sve pored onih problema koje cesto imaju same neke verzije, medjutim te nase probleme admin nije uspeo onda da resi i to je to.
                                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Working...
                                X