No announcement yet.

Tehnicki problemi i pitanja

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Bila je na staroj verziji.. Ne znam kako ne može ovde da se ubaci sada, saradjaju sa PES Serbia i oni imaju tu funkciju ali iz nekog razloga na ovu verziju foruma kada se stavi pravi probleme..

Comment

• Originally posted by NemanjaMikser View Post
      Bilo bi super i kad bi se like dugme vratilo.
      Like dugme je po recima admina prosli put napravilo haos i to je bilo glavni razlog zasto nam je forum pao.
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• E jbg, znači šanse da se vrati su ravne nuli.
        Ko je naj sasvim potpuno sasvim najbolji? https://ibb.co/SmC01mT

Kad sam bio mali moji su idoli bili Brena, Boba, Doors i Čorba, sada samo Zdravko Čolić.

Comment

• Ma moze to sve da se sredi lagano, nego nekog mrzi da procacka malo.

Comment

• Kada bi se nasao stabilan plugin, onda bi nesto i mogli da probamo.
            Taj prethodni plugin sam ja nasla na nekom forumu i instalirala (dakle admin nam ne treba) i dosta dugo je to sve savrseno radilo, ali je valjda onda naisao update naseg foruma i to vise nije radilo kako treba.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Naravoucenije: Ne cackajte nista....
              "Brini se više za svoju savest, nego za svoj ugled. Jer savest je ono što ti zaista jesi, a ugled je ono što drugi misle o tebi. A ono što drugi misle o tebi… to je njihov problem."
              Meša Selimović

Comment

• Malo sam guglala sto se tice reputacija i ovo je otprilike nas slucaj

https://www.vbulletin.com/forum/foru...max-2147483647

dakle, dostigli smo maksimum i jedini nacin je da se resetuju sve reputacije, a to bas nije tek tako, pa se ja ne bi igrala.

Mozda je bolje da pokusamo da nadjemo neki plugin za like, pa to da pokusamo da instaliramo

sigpic

with experience.

Comment

• Reputacije ukinutiničemu ne služe. Lajk je već druga priča.....

Comment

• Moze Like

Comment

• Sad sam nesto nasla, pokusacu da ubacim pa da vidimo kako izgleda taj like.

sigpic

with experience.

Comment

• : srusi se forum :
                        Dayman (a-a-ah...)
                        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                        Champion of the sun (a-a-ah...)
                        You're a master of karate and friendship
                        For everyone

Comment

• Prosice ljudi za lajk. Nepotrebno je bilo sta. Mada moze i glasanje, ako ima demokratije.
                          3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
                          6× Montenegrin League champion (2007–2012)
                          3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
                          2× German League champion (2018, 2019)
                          6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
                          4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
                          2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Reputacije su zapravo odlična stvar, ali ste ih zajebali u vreme preleta kada je isto tražen lajk, pa ste to smislili da im se dodvorite. Zato su i izgubile smisao
                            Твоја победа ће бити уколико свако од нас задржи део добродушности коју си безусловно делио са свима нама кроз свако твоје писање.
                            До поновног сусрета, твој Швабо

mala H2H 2018/19
                            suicide
                            velika H2H 2019/20

Comment

• Svaka cast za trud.

Sta mislite o verziji za mobilni? Pretpostavljam da je to nesto tezi posao.

Comment

• Postoji verzija za mobilni odavno a imas i preko tapatalka

Comment

Working...
                                X