Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: Liverpool FC room

Lanetu uzimaju 10-ku (&$E#...
    Ko što kažu sa Sportala valjda će da proradi njegov inat da pokaže šta zna &8@^J.
    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
    C'E SOLO L'INTER

Comment

http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...Loic-Remy.html

Toliko o Remiju.Ovo verovatno znaci da Torres ostaje,ali i da se Hodzson,bas kao i dejanm uzda u Kujtove napadacke kvalitete *T_*@SR

Comment

Dace bog pa ces videti. Inace Kuyt je 4~5 kvalifikacionih utakmica igrao spica kad je V.Persi bio povredjen ;) Siguran sam da u 4-4-2 formaciji moze puno da pokaze! Kao sam spic vec ne jer je spor.

Comment

Liverpool-Grashopers 0:0
          Celu utakmiocu igramo podredjenu ulogu! #%d* #%d* #%d*
          Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Da li je igrao Lane?
            sigpic
            Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

[quote author=manda link=topic=2667.msg149206#msg149206 date=1279794493]
              Da li je igrao Lane?
              [/quote]

Nije koliko sam mogao da vidim od ovih sto su nekad ulazili u igru na igrali su Ajala, Lukas i Akvilani

Comment

Danas od 16 h igramo sa Kajzerslauternom.
                Nadam se boljoj igri nego protiv drugara iz Grashopersa.
                Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Lane debitovao uporazu od Klauterna 1:0.
                  Ocena igre-bolje da nije ni dolazio u Liverpool.
                  Prvi je zamenjen u 46 minutu,direktno odgovoran za primljeni gol.

Comment

Roy Hodgson will make a £15m joint bid for two Real Madrid Dutchmen - left-back Royston Drenthe and attacking midfielder Rafael van der Vaart (ElfFoetball)

Liverpool are battling Spurs for the signature of Galatasaray winger Arda Turan (The Sun)

#$&+|r Arda turan jos jedan pes igrach sa preko 80 overall &*#GI(]

Comment

Arda Turan je strasan igrac.
                      Secam se da se spominjalo da bi mogao da predje u Barsu posle Evropskog 2008. medjutim Galata nije hteo da ga pusti.
                      A, 15 miliona za ovakvu dvojicu igraca je smesna cifra, samo sto ce Real verovatno morati da prihvati tako da ce Liverpool proci odlicno.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Pa realno Real je najgluplji prilikom prodaje igrača, njih svako može da zajebe.
                        Inter ih je zajebao za Kambijasa, Samjuela i Snajdera, Bajern za Robena itd.
                        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                        C'E SOLO L'INTER

Comment

samo ne Van der vaart... beskoristan je.. (%fsd%&j

Drenthe i Arda turan i to je to... mada igraju istu poziciju chini mi se $%&5qw7

Comment

Arda moze da igra na obe strane, a Drenthe samo po levoj. @(*6sd$%
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Arda je igrac sredine terena, a Drenthe odbrane(lijevi bek)..

Comment

Obojica su ofanzivni vezni, Arda moze da igra i na levoj i na desnoj, a Drenthe je recnikom iz FM-a D/AML iliti ofanzivni vezni koje moze da igra i levog beka.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X