• Time
  • Show
Clear All

Odg: Tour de France 2010

Bravo @R&}*
    Oduvao ih je Petaki 1 na 1 &8@^J
    Kevendis odustao *%@(D!RY-
    Husovd nije ni blizu bio.

Lampre ima coveka za sprint, nakon 100 godina.

Comment

1. PETACCHI Alessandro
      2. DEAN Julian
      3. BOASSON Edvald Hagen
      4. MC EWEN Robbie
      5. HUNTER Robert
      6. TURGOT Sébastien
      7. ROJAS Jose Joaquin
      8. OSS Daniel
      9. HUSHOVD Thor
      10. FREIRE Oscar
      11. CIOLEK Gerald
      12. CAVENDISH Mark

Comment

Sutrasnja etapa, takodje ravna i najverovatnije jos jedan sprint u kojem bi bio red cini mi se da trijumfuje Cavendish.

[img width=542 height=768]http://www.letour.fr/PHOTOS/TDF/2010/500/CARTE.gif[/img]
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Opet sam pogodio. $#^%RT
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Odrao ih je sa samo jednim vozacem iz tima :fc-[
            Rasturili su Garmin @%&*

Bojana nije on line, znaci da ne gleda *%@(D!RY-

Comment

Ne znam samo sta je Hushovd radio. *%@(D!RY-
              Mada svaka njemu cast sta radi bez pomoci tima. &8@^J
              I sutra jos jedna tranzitna etapa pa od subote krecemo. #&^4A
              sigpic

Comment

Kevendiš ponovo pobedio u sprintu @%&*
                Kevendiš da digne spomenik Renšou. Opet mu je dao pobedu na tacni. Nema boljeg na svetu u tome od Renšoa.

Kevendiš se i zvanično vraća u konkurenciju za zelenu majicu. Tor Husovd je bio tek 10., moraće da bude konkurentniji u sprintovima, a ne samo da se osloni na jurenje poena na brdovitim etapama.

Sutra brda :fc-[

Comment

Sutra ce da bude ludilo, evo i profil etape:

[img width=542 height=768]http://www.letour.fr/PHOTOS/TDF/2010/700/CARTE.gif[/img]

Nadam se da ce favoriti biti u akciji, mada cisto sumnjam da ce se previse trositi pred etapu koja nam sledi u nedelju. +*@WT*48*
                  Moj favorit za sutra je Samuel Sanchez. @%&*
                  sigpic

Comment

Kakva voznja Chavanel-a danas, covek je po drugi put oduvao sve ostale! &8@^J

Sutra pocinje trka za generalni plasman, nadajmo se da ce favoriti biti u akciji.
                    Danas je Lance odlicno izgledao na poslednjem usponu i drzao se odmah na repu vozaca Astane koji su vodili glavnu grupu. Contador, Schleck i Evans su pratili njega.

[img width=542 height=768]http://www.letour.fr/PHOTOS/TDF/2010/800/CARTE.gif[/img]
                    sigpic

Comment

Savanel ih je oduvao i obezbedio sebi ugovor sledece sezone sa "malim" timovima koji hoce da se okite barem jednom pobedom na turu ili zutom majicom.

Sutra pocinje ono pravo, dva uspona prve kategorije od kojih je jedan cilj.
                      Videcemo ko ce od favorita imati coveka uz sebe, posto tim nece imati niko.
                      Shleck je ostao bez najvece pomoci, rodjenog brata koji se razbio u drugoj etapi.
                      Lens ima Lajphajmera i da vidimo tog Brajkovica hoce li se od sutra pojaviti.
                      Evans nema nikoga, a Kontador Vinokurova.
                      Mencov takodje bez ikoga.

Tako da bi ovaj tour mogao da se pretvori u direktne dvoboje najboljih, sto svi zelimo jelte +*@WT*48*

Comment

Posto mi je ove godine Tour nesto zanimljiv (ne pitajte me zasto ni sama ne znam &Q45q@% ), interesuje me, ako od sutra pocinje prava borba za pobednika Tour-a, zasto onda voze ove prve etape? $%&5qw7

i nemoje da mi se smejete, tek pocinjem da razumem ta pravila u biciklizmu, pa je moguce da cu da lupam gluposti i da postavljam glupa pitanja [0)-*
                        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                        with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=2654.msg147409#msg147409 date=1278797778]
                          Posto mi je ove godine Tour nesto zanimljiv (ne pitajte me zasto ni sama ne znam &Q45q@% ), interesuje me, ako od sutra pocinje prava borba za pobednika Tour-a, zasto onda voze ove prve etape? $%&5qw7

i nemoje da mi se smejete, tek pocinjem da razumem ta pravila u biciklizmu, pa je moguce da cu da lupam gluposti i da postavljam glupa pitanja [0)-*
                          [/quote]

Da uzmu zalet da mogu da se popnu na brdo &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=2654.msg147414#msg147414 date=1278798604]
                            Da uzmu zalet da mogu da se popnu na brdo &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                            [/quote]

(&$E# (&$E# (&$E#

mogao si da kazes da ni ti ne znas,a ne da se pravis pametan $%&5@$A

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Ugrubo receno, postoje tri vrste etapa jedne biciklisticke trke:
                              - ravne etape, sa mogucim sprintom na kraju.
                              - etape sa usponima (brdske etape) koji se dele na uspone trece, druge, prve i ekstra kategorije.
                              - hronometar

Svake godine je vozen individualni i ekipni hronometar. Ove godine nece biti ekipni, ako sam dobro zapamtio.
                              Zasto se ne voze samo brda?
                              Pa sta ti mislis od cega su biciklisti da 3 nedelje voze po alpima i pirinejima h5g6k8
                              I ovako su napori nezamislivi. Ne zaboravi da je Tour de France najteza sportska disciplina na svetu.
                              Dakle, mora da se prilagodi vozacima da imaju i ravnicarske etape.
                              Uvek se pocne sa ravnicarskim etapa da se vozaci "zagreju".
                              Nakon nekoliko dana ide se u lagana brda. Oko 16-te etape (recimo) dolazi se na pirineje gde ima etapa sa po dva cilja prve i dva ekstra kategorije. A izmedju spustovi. To je umiranje &+I}\

Predzadnja etapa je uvek hronometar.

Lens i svi sampioni pre njega imali su prostu racunicu: do brda uvek biti u vremenu grupe i drzati se uz ostale favorite. Na velikim brdima praviti po malu razliku, a na hronometrima je uvecavati. I eto pobede.

Ove godine je sve iz mnogo razloga drugacije. Za nas gledaoce bolje.

Elem, ako si ista shvatila, kada se kaze da od sutra pocinje ono pravo, to je zato sto se na brdima pokaze ko ima snage a ko nema. Na ravnom svi mogu da voze @(*6sd$%

A imas i momenat spoznora. Obzirom da je veliki sponzor HTC a njihov klub je HTC Kolumbija sa najboljim sprinterom Kevendisom, oni verovatno lobiraju da ima sto vise sprintova da bi sto vise bili na TV-u.
                              Velike su pare dali za forimiranje tima, pa zele da se to i isplati kroz pojavljivanje na TV-u. Reklama uzivo tri nedelje nije mala stvar.

Inace jedan ozbiljan tim po godini kosta 15-20 miliona evrica.

Ajde sad u kuhinju, nije sport za tebe $%&5@$A

Comment

hvala na detaljnom odgovoru [0)-* :8-[/

sad mi je jasnije, ali smislicu ja jos koje pitanje, ima vremena $#^%RT $#^%RT

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X