ATP World Tour Series 500 - 2016. godina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• ATP World Tour Series 500 - 2016. godina

Od ponedeljka krece prvi turnir iz ove serije, Roterdam, nazalost bez Roleta

Posto on ne igra, prvi nosioci ce biti Gaske i Cilic.
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Originally posted by bojanaBG View Post
    Od ponedeljka krece prvi turnir iz ove serije, Roterdam, nazalost bez Roleta

Posto on ne igra, prvi nosioci ce biti Gaske i Cilic.
    Kako smo se usrećili...
    There's something wrong with me chemically
    Something wrong with me inherently
    The wrong mix in the wrong genes
    I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

Originally posted by Indigo View Post
      Kako smo se usrećili...
      A mozes da zamislis kako je fanovima koji su kupili karte, meni je njih najvise zao
      A na tviteru malo malo pa naletim na tvit da neko prodaje komplet karata za Roterdam

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Tako i treba ljudima koji nisu kupili karte da gledaju tenis, nego da gledaju Rogera

Comment

Krecem od sebe, ja se 8 meseci unapred spremam i radujem turniru i veruj mi, nista gore nego da saznas da on nece da igra

sigpic

with experience.

Comment

Na stranu Roger i njegova popularnost koja je privlačila ljude da kupe karte, ja gledam ko su nam prvi nosioci.
            Povređeni Gaske i Vanvasionski Cilić. Imamo Aguta koji će pokušati da odigra svaki turnir ove godine, Benetoa koji se vraća posle povrede, Bornu koji se raspada kao mu i drug iz reprezentacije itd..
            Na kraju ovo uzima prekaljeni Joao Sousa preko Pere u finalu
            It was the wrong plan
            In the wrong hands

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
              Krecem od sebe, ja se 8 meseci unapred spremam i radujem turniru i veruj mi, nista gore nego da saznas da on nece da igra
              Nije nece Bojana, nije da nece. Ne moze covek, pa cak ni on nije masina.
              sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
              Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

Top 10 igrač i GS pobjednik u najjačoj eri ikad, ne znam šta bi ti drugo Indigo

Batistuta je baš majstor

Comment

Originally posted by Sandugp View Post
                  Nije nece Bojana, nije da nece. Ne moze covek, pa cak ni on nije masina.
                  Dobro, zna se sta sam mislila

Uglavnom znam osobu koja je dala 500 evra za Roterdam i sad ce da gleda Gaskea, Cilica i ostale raspade

sigpic

with experience.

Comment

Zato postoje Slemovi, uvijek treba ici na Slemove, provjerene Masterse ili u Bazel.
                    sigpic

Comment

Originally posted by Vladan View Post
                      Zato postoje Slemovi, uvijek treba ici na Slemove, provjerene Masterse ili u Bazel.
                      To isto nije lako organizovati plus sto su ovi manji turniri 100% bolji, lakse ga je naci, lakse je uhvatiti trening, a da ne pricam koliko su karte jeftinije.
                      A Bazel je preskup, nivo slema

sigpic

with experience.

Comment

Originally posted by shminka View Post
                        Top 10 igrač i GS pobjednik u najjačoj eri ikad, ne znam šta bi ti drugo Indigo

Batistuta je baš majstor
                        Ništa, ništa.

Tu je i prekaljeni Bagdatis, veliki takmac iz još strašnije ere

Spoiler
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands

Comment

Više će dobiti za tih 500e što će gledati Batistutu u nekoj žestokoj borbi od tri sata, nego što bi vidjela u 40 minuta Federerovog otresanja nekog Goffina

Comment

Originally posted by shminka View Post
                            Više će dobiti za tih 500e što će gledati Batistutu u nekoj žestokoj borbi od tri sata, nego što bi vidjela u 40 minuta Federerovog otresanja nekog Goffina
                            A kad se samo setim da smo te Sharda i ja nagovarale za Roterdam, dobro je da nisi popustio

sigpic

with experience.

Comment

Cung u prvom kolu Roterdama u utorak igra protiv GGLa, ako njega prodje igrace sa pobjednikom meca Troicki-Kuznjecov. Cetvrtfinale je vrlo dostizno ako bude igrao najbolji tenis.

Zverev gubi od Pospisila u prvom kolu.
                              sigpic

Comment

Working...
                              X