Indoor Hard

Костур:
    sigpic

Comment

Idemooooo.. 15 gresaka za pola sata

Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

Ali malo mi je bolja podloga u odnosu na prethodne godine ili se samo varam
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

Moras sacekati Novakov mec da bi to utvrdila, ako sve vrati onda je previse sporo za Federera
          sigpic

Comment

Ovo je toliko zanimljiv tenis da toplo preporucujem Pariz pre 15 godina (Malo drugacija podloga) kada je Marat sebe klepio reketom u glavu

sigpic

Comment

Originally posted by Vladan View Post
              Moras sacekati Novakov mec da bi to utvrdila, ako sve vrati onda je previse sporo za Federera
              Ma ovaj masters mi je odavno najsmorniji, ni ne ocekujem da Fed napravi neki dobar rezultat, ali podloga je makar malo bolja, nije bas pesak kao prethodinh godina.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Svaki Masters mora da krene sa mecevima u kojima naprave bar 80 gresaka

sigpic

Comment

Tomic pocinje da lici na ozbiljnog tenisera

sigpic

with experience.

Comment

Ovo lici kao da je Duciju nesto"kvrcnulo" u glavi.
                    Sve je tu na delu, samo me interesuje da li je i konstantan-bravo
                    Last edited by jovan; 02-11-15, 15:12.
                    * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

није лоше за Дуција...сет и брејк одмах...3/0

победа !! извади Дуци сезону са овом победом ...45 бодова за неко 75. место?
                      Last edited by Žika; 02-11-15, 15:13.
                      sigpic

Comment

Bravo za Ducija
                        sigpicFokus Nole i ne zaboravi- u pertle... idemo Noleeeeeeeeeee

''Na jedno uho ne čujem ništa, a na drugo sve. Zato slušam samo one koji mi priđu sa prave strane...

Comment

Bravo za Ducija,da li neko može da mi objasni u kojoj meri podloga može uticati na nastup igrača?
                          Last edited by Dekson; 02-11-15, 17:44.
                          Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

Prijatelju, igraci poput Martina Klizana dolaze na Masters 1000 turnir da pokusaju da nekako dodju do neke pobede i novca, verovatno je u tome motivacija

sigpic

Comment

Interesantan mec izmedju Gaela i Benoe, a kako i ne bi, u pitanju su klovnova
                              OVAKO

Comment

Boli njih uvo, samo neku muziku da im puste

sigpic

Comment

Working...
                                X