Clear All

Cestitke jedinici iz potpisa, jos jedan i da cuda pravimo po main drawu
    1. Andrey Rublev
    2. Thanasi Kokkinakis
    3. Alexander Zverev
    4. Ernesto Escobedo

Renesansa tenisa u 2016 godini.

Comment

Sasa uzima prvi set a na terenu pored njega se zagreva vimbldonski sampion Opelka
      Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

Claire Liu pobedila i Cepelovu

Comment

Za sada od klinaca prosli Paul i Ymer
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

Originally posted by wanderer View Post
            Kod devojaka, prošle Ostapenko (1997), Kingsley (1998), Bellis (1999) i Liu (2000)
            Ostapenko je opasna udaracica, gledao sam je protiv Jorovicke i posteno ju je nalupala. Bas agresivno igra.
            There's something wrong with me chemically
            Something wrong with me inherently
            The wrong mix in the wrong genes
            I reached the wrong ends by the wrong means
            It was the wrong plan
            In the wrong hands
            With the wrong theory for the wrong man
            The wrong lies, on the wrong vibes
            The wrong questions with the wrong replies

Comment

I naprijed Sasa, pjesma se ori, navija ajnstajn veliki
              1. Andrey Rublev
              2. Thanasi Kokkinakis
              3. Alexander Zverev
              4. Ernesto Escobedo

Renesansa tenisa u 2016 godini.

Comment

Zverev uzeo 1.set, Rublev servira za 1.set ali je u problemu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Rubljov i Zverev biju svoje bitke, a Pol, Imer i Nisioka su odradili veliki posao. Ne bi me cudilo ako je Elias najmladji igrac u Open eri koji je prosao kvalifikacije sva 4 Slema u sezoni, verujem da ih i nema mnogo

sigpic

Comment

Sasa ima brejk u drugom dok ce Andrej morati da juri rezultat, gubi 3-1.. prodju li i njih dvojica ovo ce biti ogromna lista U20 igraca u glavnom zrebu, veca nego u bar poslednjih 10 godina

sigpic

Comment

Rublev je i u 1.setu imao brejk zaostatka, tako da je jos sve moguce

sigpic

with experience.

Comment

Ma cekam da Sasa zasere, decko skoro ne dobija lake meceve, mada je otisao na 4-1

sigpic

Comment

Znam te Sasa kao zlu paru

Andrej pod hitno mora da zaustavi ovaj nalet Gojovcika inace nema dalje

sigpic

Comment

Nije bilo sumnje da ce procerdati mec loptu i igrati jos 15 minuta, ali na kraju 7-6 7-5 za Zvereva, koji ce drugi put za redom igrati u glavnom zrebu Slema, oba puta iz kvalifikacija. Njemu je ovo vec peti vezani Slem na kom se pojavljuje da igra kvalifikacije, i ima iskustva koliko i drugi igraci njegove generacije zajedno

Andrej se drzi u trecem, tu ce biti svasta
                            Last edited by ClayWarrior; 28-08-15, 22:51.

sigpic

Comment

Kida nam živce Andrej, ali treća brejk lopta iskorišćena. Ajde sad dovrši!

Evo ga! Na treću meč loptu uspješan.
                              Last edited by amnesiac; 28-08-15, 22:59.
                              Australian Open (2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018) French Open (2009) Wimbledon (2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017) US Open (2004, 2005, 2006, 2007, 2008)

Comment

Inace, Dodig odservirao duplu na mec loptu

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X