Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ali javi se Karlo koji je radio u Realu i PsG. Fali mu Siti i Kina. I postaje skroz kompetentan da priča o tome.
    Originally posted by Vladan
    SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
    :vinjaksmajli:

Comment

• Sećam se ovoga,nisam znao da je izgubio sina

http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...dad-again.html
      "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Fino pojacanje za Boro,videcemo kako ce se uklopiti na ostrvu.

Doktor na FM

Comment

• De sme da se ne uklopi,Šmajhel,Ager,Sorensen,Gronkjer,Gravesen,Rom edal,Eriksen i veliki Lord B
          "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Murinjo u Junajtedu. Lepa vest za sve koji ne navijaju za UTD.

Lester opet ovo uzima.

Comment

• Comment

• Još malo o Totenhemu

Tottenham manager Mauricio Pochettino, his assistant Jesus Perez and head of recruitment Paul Mitchell attended Republic of Ireland against Netherlands last night to watch potential transfer targets.

And Sky sources understand the most notable among them was the Dutch striker Vincent Janssen, who last season was the top scorer in the Eredivisie with 27 goals for AZ Alkmaar.

Spurs are also keeping tabs on Marseille striker Michy Batshuayi, whom Mitchell recently watched in the French Cup final, Ajax midfielder Riechedly Bazoer and Bournemouth's Callum Wilson.

Claudio Ranieri is close to signing a new £3m-a-year contract at Premier League champions Leicester City, according to the Daily Telegraph.

The newspaper report negotiations are progressing well with the Italian and the Leicester board, after guiding the Foxes to an unprecedented Premier League title.

Ranijeri intervju

Comment

• Comment

• Meni nije jasno kako Hull ne vodi posle ovog prvog poluvremena...

Bar 3-4 odlične šanse. Kazniće ih SW zbog ovoga, a pola nisu prešli faktički...
                    I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Šefild daleko slabiji u prvom,spasili ih golman i stativa,jedino što su iz prekida zapretili.

Prvo poluvreme super,jedino golovi izostali.

Mislim da nema potrebe pričati o tome koliko plasman u prem sa te finansijske strane znači ovim manjim klubovima

Comment

• Previše defanzivno krenuo Šefild. Faktički su se svi branili, i to ne baš najbolje. Kroz sredinu je duvala promaja.

Ali dobro, jedna greška, jedan kontra i sve se menja. Navijam za Hull. Voleo bih da ih vidim u PL-u sledeće sezone.
                        I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Bilo bi veliko iznenađenje da se Hull ne plasira u PL.
                          DALE 1992-2020
                          NIKAD ZABORAVLJEN

Comment

• lele kakav promašaj

Comment

• Ja stvarno ne znam šta treba ovom Hullu da postigne gol. Omašiše sve živo jbte. Šta oni misle, koliko će 100% šansi imati u ovako velikom meču...
                              I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Neverovatno sta je sve promasio Hul, zasluzili su da vode ali ovi promasaji znaju skupo kostati, u ovom slucaju cak i rekordno skupo.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X