X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• malo pretjerano i na silu sa emocijama ali dobro, moze joj se
    Atletico Madrid, KK Partizan, Boston Celtics

Ako te privuce lepotom i zbuni inteligencijom, na pravom si putu da izgubis glavu

Comment

• Ja je ne podnosim uopšte, ali se uzdržavam od negativnih komentara. Kad već pričamo, najviše mi smetaju plačljivi izrazi lica dok gubi i to vrištanje.
      Federer, O'Sullivan, Schumacher, Armstrong!

Comment

• Originally posted by FitnessGuy View Post
        Ja je ne podnosim uopšte, ali se uzdržavam od negativnih komentara. Kad već pričamo, najviše mi smetaju plačljivi izrazi lica dok gubi i to vrištanje.
        I meni isto, to mi je
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Steta, sad ce da pobedi

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• To je to, Serena namestila pobedničku facu i tu je kraj.

Comment

• Izgleda samo ja volim Serenu
              OVAKO

Comment

• Mnogo mi je zao, a bolje da ne napisam sta mislim o Sereni, sama bi sebe morala da banujem

sigpic

with experience.

Comment

• Isto, s tim što bi me neko drugi banovao.

Comment

• Možete samo da je mrzite.

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ne mrzim je, ali je prezirem, takav sampion a takvo jadno ponasanje kad gubi

sigpic

with experience.

Comment

• Ne mogu da je smislim.I,bolje da se na tome zaustavim
                        Inače Marin i Džon igraju odličan meč-
                        Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                        Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                        "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Uopšte nije bila to poenta da li je stvarno mrzite..već da joj niko ništa ne može, ako ona to hoće.
                          A sve se ponašaju slično, kod žena je to posebno izraženo.
                          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Mržnja je prejaka reč.Ali devojka je prosto "loš gubitnik",a to me nervira.Poštujem sve njene uspehe,ali... .Ovo za prstić- da je uradio bilo ko sa ATP-a bio bi na stubu srama.Videćemo da li će je uopšte pitati za to ili će proći nezapaženo.Zato navijam u sledećem kolu da je Venus ojadi,mada male su šanse
                            Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                            Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                            "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Pa nije bas istina, ne ponasaju se sve isto, ona izgleda kao da ce da zaplace, vuce se, mislis da ce da umre na terenu, onda osvoji neki poen i ispusti urlik, da se pola publike uplasi
                              Prevelika je sampionka za takvo prenemaganje na terenu...

sigpic

with experience.

Comment

• Šta je publika radila, dobro nije srednji pokazala.
                                Kakva Venus..

Takva je... a vi ovde svaki put isto... a meni su one sve slične..Maša ništa nije bolja, Azarenka, ne prižanje ruke portivnicama, gledanje negde u stranu (Aga) i milion primera..ovde je samo lični animozitet prema Sereni.
                                Na stranu što i mene to nervira.
                                Last edited by miloolja; 03-07-15, 19:59.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X