X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

gabasvili prijatno iznenadio. jos radek da dovrsi posao i dosta za danas

Comment

Ispade Felisijano,njemu ide trava zbog sevis voleja,na W moze da trazi neki dobar rezultat.
      Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Ovo je skroz ocekivano po meni, Felisijano je ocajan na sljaci, to je njegova daleko najlosija podloga, bar u zadnje vreme. Sad na travi ako uradi neso i to je to od njega, posle ce cekati brze betone.
        OVAKO

Comment

Ma Gabasvili kida vec duze vrijeme,uzeo je 2 celendzera od kojih je 1 bio na betonu doduse al svejedno je to njemu

Comment

Koliko je Mona Barthel obećavala 2012 toliko je sada potonula ovim porazom od Kanije. :faceplam:

Cornet konačno dobila Robertu

Comment

Ajde Anika Beck, spasi tenisa a bogami i nas gledaoce od Radvansku.
              Zavrsio Nando posao, ubrzo krece Kokinakis.
              OVAKO

Comment

Ajd bas da vidim sta moze Fica protiv Gofana
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

Mislim da moze da uzme set,vise od toga tesko.
                  Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Originally posted by bice View Post
                    Mislim da moze da uzme set,vise od toga tesko.
                    Ako uzme set bice odlicno, ja nazalost ni to ne ocekujem

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Dajte neku stranicu sa dobre streamove
                      OVAKO

Comment

• Ajmo Thanasi preko prve prepreke.
                        1. Andrey Rublev
                        2. Thanasi Kokkinakis
                        3. Alexander Zverev
                        4. Ernesto Escobedo

Renesansa tenisa u 2016 godini.

Comment

• Dobar Filip,bas se naostrio,ne sme da izgubii ovu prednost sad
                          sigpic

Comment

• Bravo Fićo

Sada sledi teži deo posla, do sada ni jedan meč na GS nije dobio, nadam se da će se to danas promeniti

Comment

• Bas lepo sto me Fica demantovao

sigpic

with experience.

Comment

• Poludecu nijednu stranicu mi ne otvara, niti sportlemon, niti hahasport, niti athe
                                OVAKO

Comment

Working...
                                X